Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:490312
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Projekta pieteikums    2
3.  Ievads    3
4.  Dīzeļdzinējs    4
5.  Četrtaktu dīzeļdzinēja darba cikls    6
6.  Dīzeļmotoru degvielas padeves sistēma    7
7.  Degvielas tvertne    9
8.  Degvielas augstspiediena sūknis    10
9.  Sprauslas    13
10.  Kvēlsvces    14
11.  Filtri    15
12.  Kompresors    18
13.  Virzuļkompresori    19
14.  Turbokompresori    20
15.  Dīzeļmotoru priekšrocības un trūkumi    21
16.  Secinājums    22
17.  Izmantotā literatūra    23
Extract

Dīzeļmotoru darbību ietekmē degmaisījuma sagatavošanas paņēmiens. Atkarībā no degkameru formas iedala dīzeļmotorus ar nedalītām un dalītām degkamerām. Nedalītās degkameras dīzeļmotoriem degkameru izveido virzuļa galvā. Degkameras forma izveidota tā, lai izsmidzinātā degviela iztvaikotu un sajauktos ar gaisu virzulī izveidotajā degkameras tilpumā. Dalītās degkameras dīzeļmotorā vienu daļu degkameras izveido cilindra galvā otru virzuļa galvā. Pēc degkameras formas un degmaisījuma sagatavošanas paņēmiena šos dīzeļmotorus iedala virpuļkameras un priekškameras dīzeļmotoros. Virpuļkameras dīzeļmotorā degvielu caur sprauslu iesmidzina cilindru galvā izveidotā virpuļkamerā, kuras tilpums ir 60 – 70% no degkameras tilpuma. Virpuļkameru ar cilindru saista kanāls. Tā kā kanālu novieto slīpi un virpuļkameru izveido sfērisku, gaiss saspiedes takts laikā virpuļkamerā intensīvi savirpuļojas un labi sajaucas ar degvielu, kas nodrošina motora mīkstu darbu. Priekškameras dīzeļmotoriem degvielu iesmidzina cilindru galvā. novietotā priekškambarī, kurā atrodas sprausla un kvēlspuldze gaisa sildīšanai pirms motora iedarbināšanas. Sadegšanas laikā priekškambarī sadeg aptuveni 25 – 30% no iesmidzinātās degvielas, jo gaisa daudzums ir ierobežots. Degvielas lielākā daļa kopā ar gaisu ieplūst caur kanālu cilindrā. Plūstot ar lielu ātrumu caur kanālu, vēl nesadegusī degviela labi sajaucas ar gaisu, tāpēc degviela pilnīgāk sadeg, nodrošinot mazāku izplūdes gāzu toksiskumu un motoru „mīkstāku darbību”Sastopami divu iesmidzināšanas veidu dīzeļmotori. Ar netiešo iesmidzināšanu, kas sastopami vieglo automobiļu dīzeļmotoros, bet ari ar tiešo iesmidzināšanu- daudz jaudīgākos kravas automobiļos, un arī jaunākās paaudzes vieglo automobiļu motoros.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1239097
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register