Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Autoīpašnieku pieprasījuma atbilstība transportlīdzekļa lietošanas vajadzībām

     

    Research Papers23 Vehicles

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:635989
 
Evaluation:
Published: 11.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Auto tirgus attīstība    5
1.1.  Pirmie mēģinājumi izmantot mehānisko enerģiju    5
1.2.  Siltuma dzinēji    5
1.2.1.  Tvaika dzinēji    5
1.2.2.  Iekšdedze dzinēja rašanās    6
1.2.3.  Dīzeļdzinējs    7
1.2.4.  Vankel tipa dzinējs    8
1.3.  Automašīnu izmantošanas pirmsākumi    8
1.3.1.  Pirmie sasniegumi cilvēku pārvadājumos    8
1.3.2.  Pirmās autosacīkstes    9
2.  Auto tirgus pasaulē    11
2.1.  Auto tirgošanas pirmsākumi    11
2.2.  "Lielās” pārmaiņas auto ražošanas principos 20. gadsimta sākumā    12
2.3.  Tirgus tendences 20. gadsimta beigās    13
3.  Eiropas un Latvijas auto tirgus īpatnības    15
3.1.  Eiropas auto tirgus    15
3.2.  Latvijas auto tirgus    15
3.3.  Speciālistu atziņas par Latvijas automobiļu lietotāju pieprasījuma īpatnībām    16
3.3.1.  Intervija ar auto tirgotāju    16
3.3.2.  Intervija ar autoservisa vadītāju    17
  Nobeigums    20
  Secinājumi    21
  Izmantotie informācijas avoti    22
Extract

Transporta problēmas risināšana ir aizsākusies jau aizvēsturē, kad pirmatnējie cilvēki vispirms pārvietojās pašu spēkiem un vēlāk šim mērķim sāka izmantot dažādus dzīvniekus, kas bija spējīgi paveikt lielāku darbu. Laikam ejot tika meklēti risinājumi mehāniskās enerģijas izmantošanai transporta nolūkos, kad visbeidzot sabiedrība nonāca līdz mūsdienu tehnoloģiju priekštečiem- siltuma dzinējiem, kuri tiesa gan revolucionāri pārveidoti, darbojas principā visos mūsdienu transportlīdzekļos. Šī tehnoloģija tika kavēta līdz pat 18. gadsimta beigām, ne tik daudz tehniski iemesli, bet gan sabiedrības pirmatnējie aizspriedumi par iespēju pārvietoties ātrāk par cilvēku bez dzīvā spēka palīdzības tika pielīdzināta melnajai maģijai un cilvēki, kuri nodarbojās ar spēkratu būvi, tika uzskatīti par sātana apsēstiem. (1; 10. lpp)
Mūsdienās auto ražošana un tirgošana ir kļuvusi par milzīgu industriju, kas ir neatņemama mūsu dzīves sastāvdaļa, bez kuras ikdiena nebūtu iedomājama. Bet vai iegādājoties transporta līdzekli tiek uzsvars likts uz tā reālo pielietojumu vai arī ar mārketinga „triku” un sabiedrības aizspriedumu rezultātā automobiļi tiek iegādāti neracionālu iemeslu dēļ, kad par primāro kļūst nevis paša ērtības un vajadzības, bet gan zīmola prestižs un iespēja apkārtējiem demonstrēt savu materiālo stāvokli un statusu sabiedrībā? Atbildi uz šo jautājumu autors cer sniegt šajā pētnieciskajā darbā.
Darba tēma: Autoīpašnieku pieprasījuma atbilstība transportlīdzekļa lietošanas vajadzībām
Darba mērķis: Noskaidrot auto tirgus tendences Latvijā.
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt Eiropas auto tirgus tendences 2009. gadā
2.Izpētīt Latvijas auto tirgu 2009. gadā
3.Noskaidrot speciālistu viedokli par individuālo auto lietotāju motivāciju iegādājoties transporta līdzekli
Hipotēze: Individuālo lietotāju iegādātie transportlīdzekļi ne vienmēr atbilst to vajadzībām
Darbā izmantotās metodes:
1.Informācijas avotu pētīšana un analizēšana
2.Strukturēta intervija
3.Salīdzinošā metode.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1308527
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register