Secinājumi.
Šajā darbā es apskatīju bremzēšanas ceļu un dažādus faktorus, kas to ietekmē. Es šajā darbā mērīju ātrumu bremzēšanas sākumā, bremzēšanas ceļu, transportlīdzekļa masu, kā arī skatījos vai transportlīdzeklim nebija bloķētu riteņu un cik riteņu tika pielietoti bremzējot transportlīdzekli. Kopumā man šis darbs patika, jo no tā varēja gūt daudz jaunas informācijas, personīgi to pārbaudot.
Hipotēze ir apstiprinājusies jo nepietiekamāks riepu protektors jo bremzēšanas ceļš garāks.
Es secināju to, ka bremzēšanas ceļš ir stipri atkarīgs no ceļa seguma kvalitātes un pareizi izvēlētām riepām. Secināt varēja arī to, ka palielināta transportlīdzekļa masa palielina bremzēšanas ceļu.
Šajā darbā man veicās uzņemot rezultātus pietiekami lielā skaitā, lai gan bija grūti sagaidīt dienas, kad ceļa segums būtu pilnībā izžuvis lai lietus nebūtu lijis 3 dienas pēc kārtas, lai zāle būtu pilnībā sausa. Man veicās šajā darbā atainot dažādus apstākļus, kā lietu, sausu laiku, bremzēšanu ar vienu un diviem riteņiem, bremzēšanu uz zāles un asfalta. Tomēr man neizdevās iegūt mērījumus uz citām ceļa virsmām laika trūkuma dēļ.
Šo darbu varētu turpināt apskatot bremzēšanas efektivitāti uz ledus, grants ceļa, smiltīm, dubļos, betona virsmas, u.c. apstākļos. Varētu pārbaudīt cik lielu spēku spēj izturēt transportlīdzekļa bremzes, esot pēc iespējas efektīvākas.
…