Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901549
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Velosipēds    6
2.  Velosipēda bremžu sistēmas    7
2.1.  Bremžu kluči V un U veida bremzēm    8
2.2.  Disku bremzes    9
2.3.  Bremžu rokturi    10
3.  Riepas    12
3.1.  Riepu rievojums    13
4.  Ekspermimentāla daļa    14
4.1.  Rezultāti ar 1.veida riepām uz sausas zāles    15
4.2.  Rezultāti ar 2.veida riepām uz sausas zāles    16
4.3.  Rezultāti ar 1.veida riepām uz slapjas zāles    17
4.4.  Rezultāti ar 2.veida riepām uz slapjas zāles    18
4.5.  Rezultāti ar 1.veida riepām uz sausa asfalta    19
4.6.  Rezultāti ar 2.veida riepām uz sausa asfalta    20
4.7.  Rezultāti ar 1. Veida riepām uz slapja asfalta    21
4.8.  Rezultāti ar 2. Veida riepām uz slapja asfalta    22
5.  Rezultātu apkopojums    23
5.1.  Rezultātu apkopojums    24
6.  Secinājumi    25
7.  Literatūras apskats    26
Extract

Secinājumi.
Šajā darbā es apskatīju bremzēšanas ceļu un dažādus faktorus, kas to ietekmē. Es šajā darbā mērīju ātrumu bremzēšanas sākumā, bremzēšanas ceļu, transportlīdzekļa masu, kā arī skatījos vai transportlīdzeklim nebija bloķētu riteņu un cik riteņu tika pielietoti bremzējot transportlīdzekli. Kopumā man šis darbs patika, jo no tā varēja gūt daudz jaunas informācijas, personīgi to pārbaudot.
Hipotēze ir apstiprinājusies jo nepietiekamāks riepu protektors jo bremzēšanas ceļš garāks.
Es secināju to, ka bremzēšanas ceļš ir stipri atkarīgs no ceļa seguma kvalitātes un pareizi izvēlētām riepām. Secināt varēja arī to, ka palielināta transportlīdzekļa masa palielina bremzēšanas ceļu.
Šajā darbā man veicās uzņemot rezultātus pietiekami lielā skaitā, lai gan bija grūti sagaidīt dienas, kad ceļa segums būtu pilnībā izžuvis lai lietus nebūtu lijis 3 dienas pēc kārtas, lai zāle būtu pilnībā sausa. Man veicās šajā darbā atainot dažādus apstākļus, kā lietu, sausu laiku, bremzēšanu ar vienu un diviem riteņiem, bremzēšanu uz zāles un asfalta. Tomēr man neizdevās iegūt mērījumus uz citām ceļa virsmām laika trūkuma dēļ.
Šo darbu varētu turpināt apskatot bremzēšanas efektivitāti uz ledus, grants ceļa, smiltīm, dubļos, betona virsmas, u.c. apstākļos. Varētu pārbaudīt cik lielu spēku spēj izturēt transportlīdzekļa bremzes, esot pēc iespējas efektīvākas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1335773
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register