Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:137734
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Noel Forgeard (Noels Forgērds)
Šoreiz būtiski būtu sākt ar korporatīvā līmeņa notikumiem. Līdz 20. gs beigām Airbus bija 4 uzņēmumu savienība, kas darbojās, lai sasniegtu kopīgu mērķi. Par uzņēmuma finansiālo pusi bija atbildīgas kompānijas, kuras izveidoja Airbus. Airbus, esot šādam statusam, nevajadzēja maksāt nodokļus, publicēt finansu pārskatus. Par finansiālo pārskatu bija atbildīgas partnerkompānijas, taču laika gaitā problēmas radīja Airbus finanšu nodalīšana no šīm kompānijām, dibinātājām. Izveidojot Airbus kā neatkarīgu uzņēmumu, tika iegūtas vairākas priekšrocības, tādēļ kļūšana par neatkarīgu kompāniju uzskatāma par būtisku korporatīvā līmeņa soli.
Tāpat arī funkcionālā līmeņa stratēģijā parādījās saistītā diversifikācija. Paralēli komerciālo lidmašīnu ražošanai, uzmanība tika pievērsta arī militārajiem lidaparātiem. Šāda darbība skaidrojama ar ārējās vides izmaiņām. Pēc terorisma uzplaiksnījuma palielinājās pieprasījums pēc militāriem lidaparātiem, tāpēc radās nepieciešamība nodrošināt valstu drošību. Eiropas tirgū Airbus ir saskatāma izteikta priekšrocība, jo uzņēmuma galvenais īpašnieks (80% no kapitāla) ir EADS (European Aerospace Defence and Space company), kas ir lielākais Eiropas aizsardzības produkcijas uzņēmums, tādēļ Airbus ir pieejamas zināšanas un resursi, lai apmierinātu pieprasījumu pēc militārajiem lidaparātiem. Taču jaunu līgumu noslēgšanas veiksmes atslēga bija iepriekšējos periodos izstrādātie lidmašīnu projekti, nevis jauni, tāpēc liels nopelns ir iepriekšējo periodu stratēģijām un to izpildei.
Biznesa līmeņa stratēģija joprojām dominēja atšķirīgā/hibrīda stratēģija. Airbus joprojām savu produkciju ražoja tā, lai atšķirtos no Boeing piedāvājuma. Taču joprojām šķiet tā, ka Airbus domā par to, kā pārspēt jau esošu Boeing produktu, nevis censties izstrādāt ko tādu, ko Boeing vēl nav paspējis izdarīt.
Tiešā pārdošana uzskatāma par galveno uzņēmuma mārketinga stratēģiju. Tiešs kontakts ar potenciālo pircēju daudz sekmīgāk darbojies nekā stingri formālas attiecības, kā to pielieto Boeing.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register