Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138809
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  transporta uzņēmuma ārējā un iekšējā vide    4
1.1.  Cenu veidošanas ārējie faktori    7
1.2.  Cenu veidošanas iekšējie faktori    7
2.  cenu veidošanas vispārīgs raksturojums    7
2.1.  Cenu veidošanas jēdziens    8
2.2.  Uzņēmuma mērķu ietekme uz cenām    9
2.3.  Uzņēmuma izmaksu ietekme uz cenām    10
2.4.  Cenu veidošanās dažāda tipa tirgus apstākļos    14
2.5.  Pieprasījuma elastīguma ietekme uz cenām    15
2.6.  Cenu veidošanas metodes    17
3.  cenu veidošanas stratēģijas    19
3.1.  Cenas izmaiņas dažādās preces dzīvescikla stadijās    21
3.2.  Cenu pazemināšana un paaugstināšana pēc uzņēmuma iniciatīvas    22
  Secinājumi    25
  Izmantotās Literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Secinājumi
Pamatojoties uz kursa darbā veiktajiem pētījumiem tika izdarīti sekojošie secinājumi:
1. Cenas noteikšana ir atkarīga no dažādiem ekonomiskiem, politiskiem, juridiskiem, ģeogrāfiskiem ierobežojumiem, kurus jāņem vērā veidojot cenu. Pretēja gadījumā, uzņēmējs var zaudēt visu savu naudu.
2. Uzņēmēji ekonomisko krīžu laikā ir ieinteresēti samazināt izmaksas.
3. Katra uzņēmuma stratēģijai jāattīstās atbilstoši videi, kurā tas darbojas un tāpēc uzņēmums nevar ignorēt ārējus un iekšējus faktorus, jo citādi tas var radīt konfliktus uzņēmumā, padarīt tā darbību neefektīvu.
4. Jebkurā organizācija darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Tas nozīmē, ka tās vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga no ārējās un iekšējas vides faktoriem, kuru iedarbe ir ļoti dažāda.
5. Galvenais ārējās vides faktors, kas liek uzņēmumiem mainīt produktu cenas, ir inflācija. Līdz ar inflācijas palielināšanos aug arī izmaksas un samazinās peļņas norma. Lai to nepieļautu, uzņēmumi paaugstina cenas.
6. Ņemot vērā, ka ekonomisko krīžu laikā daži uzņēmumi neizmanto transporta pakalpojumus, tāpat efektīvi, kā stabilas ekonomikas laikā. Līdz ar to transporta firmas, visticamāk palielinās cenas savām pakalpojumiem, lai segtu izmaksas.
7. Augsta inflācijas līmeņa dēļ, uzņēmumi ir spiesti paaugstināt cenas lai nekļūtu par bankrotu. Taču jāievēro, ka pat cenu paaugstinājums nepalīdzēs daudziem saglabāt savu biznesu. Jau šodien daudzie mazie uzņēmumi bankrotējas.
8. Konkurence ietekmē uzņēmuma attīstību vairākos veidos, pirmkārt, mudinot uzņēmumu ieviest savā darbībā jauninājumus, jaunas tehnoloģijas, lai pievilinātu pircējus. Konkurence samazina cenas, paaugstina kvalitāti un paplašina klientu izvēles iespējas.
9. Konkurences apstākļos, ja tirgus ir piesātināts, katra papildu produkta vienība vidēji jāpārdod par zemāku cenu.
10. Uzņēmuma darbību un cenas veidosānos ietekmē valsts noteiktie nodokļi, muitas tarifi eksportam un importam, kas spēj uzņēmējdarbību gan sekmēt, gan kavēt.
11. Pasaules naftas cenu pazemināšanas dēļ, transporta kompānijām ir iespēja paaugstināt peļņu.
12. Ja pieprasījums ir elastīgs, tad pārdevējs ir ieinteresēts pazemināt cenas, kas dod iespeju palielināt kopējos ieņēmumus. Protams, pazemināt cenu var tikai līdz noteiktai robežai, kas atkarīga no preces ražošanas un apgrozījuma summārās izmaksas.
13. Normālā tirgus ekonomikā cenas veidojas piedāvājuma un pieprasījuma mijiedarbībā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1342772
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register