Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:197633
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  BĪSTAMĀS KRAVAS    9
1.1.  Bīstamo kravu klasifikācija    9
1.2.  Bīstamo kravu pārvadāšanas vispārējie nosacījumi    10
1.3.  Iepakojums, marķēšana, pieņemšana un izdošana    12
1.4.  Atsevišķu bīstamo kravu veidu pārvadāšanas speciālie nosacījumi    15
2.  LEJAMĀS KRAVAS    22
2.1.  Lejamo kravu klasifikācija    22
2.2.  Naftas produktu noliktavas    23
2.3.  Ritošais sastāvs    24
2.4.  Lejamo kravu masas noteikšana un to pieņemšana    27
2.5.  Ieliešana un noliešana    28
2.6.  Tukšo cisternu atgriešanas kārtība    35
2.7.  Cisternas iztīrīšana un iztvaicēšana    36
2.8.  Augstas viskozitātes un cietējošas lejamās kravas    37
2.9.  Ķīmiskās kravas    38
2.10.  Drošības tehnika un ugunsdzēšamie līdzekļi    40
2.11.  Avārijas situāciju ar bīstamām kravām likvidēšanas kārtība    41
3.  NAFTAS PRODUKTU IZKRAUŠANAS TEHNOLOĢIJAS APRAKSTS UN APRĒĶINS    43
3.1.  Naftas produktu saņemšana pa dzelzceļu    43
3.2.  Naftas produktu noliešanas metožu salīdzinājums    46
3.3.  Vilciena sastāva izformēšanas laika aprēķins    51
3.4.  Dzelzceļa cisternu noliešanas aprēķins    52
3.5.  Dzelzceļa estakāžu aprēķins    57
3.6.  Naftas produktu daudzuma noteikšana    59
3.7.  Naftas produktu sildīšana noliešanas procesā    60
3.8.  Cisternas pašizmaksas aprēķins    61
  Secinājumi    65
  Bibliogrāfiskais saraksts    66
Extract

Latvijas naftas tranzītkoridors ir multimodāls koridors, kurā nozīmīgu vietu kā transporta sistēmas pamatelementi ieņem: dzelzceļu tīkls, naftas un naftas produktu pārkraušanas termināli un ostas. Multimodālais tranzītkoridors kā savstarpēji saistītu elementu kopums spēj efektīvi funkcionēt tikai iepriekšminēto elementu nepārtrauktas un saskaņotas savstarpējās sadarbības gadījumā. Latvijas dzelzceļa tranzītlīnijas var uzskatīt kā Latvijas galveno ostu un austrumu virziena dzelzceļa līniju savienotājposmu. Ventspils osta ir universālākais naftas un naftas produktu pārkraušanas punkts Baltijā ne tikai pēc ģeogrāfiskā stāvokļa un klimatiskajiem apstākļiem, bet arī pēc tehniskā nodrošinājuma. Tieši nafta un naftas produkti ieņem nozīmīgu vietu dzelzceļa kravu pārvadājumos uz Ventspili, jo šeit atrodas lielākie naftas un naftas produktu pārkraušanas uzņēmumi.
Daudzi celtniecības un ražošanas uzņēmumi piedāvā savus pakalpojumus lielākajiem naftas produktu pārkraušanas uzņēmumiem, tādiem kā AS „Ventbunkers”, SIA „”Ventspils nafta” termināls” un AS „Ventamonjaks” gan rezervuāru un estakāžu būvēšanā, gan uzņēmumu aprīkošanā ar noliešanas tehnoloģiskajām ierīcēm, tomēr pirms lēmumu pieņemšanas ir rūpīgi jāizvērtē projekta atmaksāšanās laiks, izdevumu lielums, esošo tehnoloģiju savietojuma iespēja ar jaunajām iekārtām, noliešanas laika iekļaušanās noteiktajā normatīvajā laikā un jāizvēlas visizdevīgākais piedāvājums. Pie esošā inflācijas līmeņa un degvielas cenu kāpuma pasaules naftas tirgū ir gandrīz neiespējami samazināt nolejamo naftas produktu pašizmaksu, bet ir iespējams palielināt ieņēmumu daļu, palielinot maksu par sniegtajiem pakalpojumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register