Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205213
 
Evaluation:
Published: 18.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract


Analizēta tiks DUS mārketinga un loģistikas iekšējās un ārējās vides faktori un šīs analīzes rezultātā tika izveidota SWOT analīzes matrica, kurā atspoguļotas DUS mārketinga un loģistikas stiprās un vājās puses, kā arī norādīts iespējām un draudiem ārējā vidē.
1.Organizācijas ārējā vide:
Ārējā vide ir tie organizācijas funkcionēšanas nosacījumi un faktori, kas izveidojas samērā neatkarīgi no tās menedžmenta un var ietekmēt organizācijas darbību. Tā kā ārējās vides faktoru ir ļoti daudz, ir lietderīgi tos diferencēt pēc noteiktiem kritērijiem un izdalīt:
Tieši ietekmējošā ārējā vide:
Patērētāji (pircēji)
Konkurenti;
Piegādātāji;
Valsts likumdošana;
Sabiedriskās organizācijas, prese.
Netieši ietekmējošā ārējā vide:
Valsts ekonomiskais stāvoklis;
Sociālkultūras attiecības;
Valsts politika;
Zinātnes, tehnikas progress;
Starptautiskās attiecības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register