Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207554
 
Evaluation:
Published: 08.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Atbilstoši CSC definīcijai, konteiners ir
Starptautiskā konvencija par drošiem konteineriem (International Convention for Safe Containers), kura stājās spēkā 1977.gadā, nosaka, ka konteineram ir:
- nemainīgi tehniskie raksturojumi (tilpums, masa utt.) un pietiekoša izturība vairākkārtējai izmantošanai;
- speciāla konstrukcija, kura nodrošina kravas pārvadāšanu ar vienu vai vairākiem transporta veidiem bez starpizkraušanas no konteinera;
- ierīces (stūru fitingi, osmezgli utt.), kuri nodrošina mehanizētu iekraušanu, izkraušanu un pārkraušanu no viena transporta veida uz citu;
- konstrukcija, kura ļauj viegli iekraut un izkraut to.
Konteinera izgatavošanas noteikumi nosaka, ka konteinera laukumam, kas atrodas starp 4 apakšējiem ārējiem stūriem, jābūt ne mazākam par 14m2 vai vismaz 7m2, ja ir augšējā stūra fitingi. Termins „konteiners” ietver parastos piederumus un konteinera aprīkojumu, ja šos piederumus un aprīkojumu pārved kopā ar konteineru, bet neietver sevī ne transportlīdzekļus, ne parasto taru.

2. Konteinerpārvadājumu attīstības īpatnības Eiropā un katra transporta veida īpatnības reģiona kontekstā
Pie Eiropas reģiona pieskaita Rietum- un Austrumeiropas valstis, arī Ziemeļāfrikas, Tuvo un Tālo Austrumu teritorijas, kuras ar Vidusjūras ostām savieno sauszemes satiksmes ceļi. Eiropas reģions raksturojas ar blīvu transporta tīklu, kurš sastāv no vairāk nekā simts dzelzceļu virzieniem, no daudziem autoceļiem, no starptautisko upju un kanālu attīstītā tīkla, no jūras ostām un lidostām, kuras viena no otras koncentrētas nelielos intervālos.
Konteineru satiksmes galvenais līdzeklis ir autovilciens (vilcējs ar autopiekabi). 74% no konteineru pārvadājumiem veic ar autotransportu, 16% - pa dzelzceļu, 10% - ar iekšējo ūdens transportu.
R-Eiropā ir sasniegta upju transporta kā ekoloģisko, tā ekonomisko priekšrocību maksimāla izmantošana. Reinas, Elbas, Vislas, Donavas un Oderas upju pieteku un veidojošo kanālu sistēmas izveido vienotu kopeiropas upju sistēmu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register