Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:267818
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Centrālā iesmidzināšanas sistēma    2
2.  Degviela    3
2.1.  Degvielas padeve    3
2.2.  Degvielas sūkņi    3
  Primārais    3
  Sekundārais (galvenais)    4
2.3  Degvielas filtrs    4
2.4.  Degvielas daudzuma noteikšana    4
2.5.  Degvielas tvaiku nosūkšanas sistēma    5
2.6.  Spiediena regulators    5
2.7.  Sprausla    5
3.  Droseļvārsta potenciometrs    6
4.  Ieplūstošā gaisa temperatūras devējs    7
5.  Lombda zonde    8
5.1.  Uzbūve    8
5.2.  Darbības veids    8
6.  Dzinēja darbības režīmi    9
6.1.  Auksta motora iedarbināšanas režīms    9
6.2.  Pēciedarbināšanas režīms    9
6.3.  Motora uzsilšanas fāze    9
6.4.  Paātrinājuma režīms    9
6.5.  Pilnas slodzes režīms    10
6.6.  Piespiedu brīvgaitas režīms    10
7.  Brīvgaita    11
7.1.  Brīvgaitas apgriezienu stabilizācijas sistēma    11
7.2.  Brīvgaitas apgriezieni, papildus informācija    11
7.3.  Brīvgaitas stabilizācija, darbības veids    11
8.  Pašdiagnoze    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Centrālā iesmidzināšanas sistēma (Mono – Jetronic ir BOSCH firmas sistēmas apzīmējums) ir elektroniski vadāma degvielas iesmidzināšanas sistēma, kurai ir viena elektromagnētiska sprausla, kas novietota virs droseļvārsta vietā, kur plūst cauri viss motora darbībai paredzētais gaiss. Degvielas un gaisa sadali veic ieplūdes kolektors līdzīgi, kā tas ir karburatora motoriem.
Ar dažādu devēju starpniecību tiek apzināti visi motora darbības režīmi, kuru optimālai darbībai ir nepieciešams mainīt gaisa – degvielas attiecību.
Galveno informāciju veido droseļvārsta stāvoklis – tā atvērums grādos α un kloķvārpstas apgriezieni.
Šādu motora vadības veidu sauc par a/n vadību.
Motora elektroniskais vadības loks (EVB) no šīs informācijas aprēķina iesmidzināšanas sprauslas atvēršanas signālu laiku un ilgumu. Izplūdes kolektorā esošā X – zonde uzrāda EVB degmaisījuma acumirklīgo nobīdi no optimālās gaisa – degvielas attiecības. Izmantojot speciālu programmu (^- regulēšanas ciklu) EVB maina iesmidzināšanas ilgumu, tādējādi nodrošinot gandrīz visos motora darbības režīmos stehiometrisku maisījumu.
Degvielas padeve sākas no degvielas bākā ievietota primārā benzīna sūkņa. No sūkņa degviela nonāk līdz sekundārajam sūknim, tālāk caur degvielas filtru centrālā iesmidzināšanas blokā. Tajā atrodas spiediena regulators, kas regulē aptuveni l lielu degvielas spiedienu sistēmā. Liekā degviela pa pārplūdes cauruli nonāk atpakaļ degvielas bākā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register