Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332922
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vide, kurā darbojas uzņēmums    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Nozares raksturojums    6
2.  Uzņēmuma vadība un kontrole    8
2.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    8
2.2.  Kompānijas stratēģija    9
2.3.  Iekšējās kontroles sistēma    10
2.4.  Kvalitātes sistēma uzņēmumā    10
2.5.  Mārketinga politika uzņēmumā    12
2.6.  Personāla vadīšana un motivēšana uzņēmumā    14
3.  Finanšu vadība uzņēmumā    15
3.1.  Iepazīšanās ar iepriekšējo gadu rezultātiem    15
3.2.  Finanšu vadības loma uzņēmumā    16
3.3.  Finanšu plānošana uzņēmumā    17
3.4.  Apgrozāmie līdzekļi uzņēmumā    18
3.4.1.  Krājumu pārvaldes politika    18
3.4.2.  Debitoru pārvaldes politika    18
3.4.3.  Naudas līdzekļu pārvaldība uzņēmumā    19
3.5.  Investīcijas uzņēmumā    20
3.6.  Uzņēmuma kapitāla cena    20
3.7.  Priekšlikums par iespēju uzņēmumam piesaistīt kapitālu izmantojot finanšu tirgus instrumentus    21
3.8.  Uzņēmuma tirgus vērtība    22
3.9.  Finanšu riski un tā vadība uzņēmumā    23
3.10.  Altmaņa modelis uzņēmuma bankrota prognozēšanā    24
4.  Secinājumi un priekšlikumi    26
5.  Literatūras saraksts    28
Extract

2.2. Kompānijas stratēģija
Pēc maniem secinājumiem kompānija „Airbaltic” realizē zemu izmaksu stratēģiju gandrīz katrā savas vērtības ķēdes posmā. Tā lidmašīnās ir vienkāršas, reisa laikā ēdiens tiek pasniegts par atsevišķu samaksu, izņemot biznesa klasē. Kompānija pielieto sekojošu izmaksu samazināšanas metodi:
Ekonomija uz apjoma rēķina, jo dažos reisos tiek ieviesta vienas klases modelis - reisi no Rīgas uz Bergenu, Hamburgu, Helsinkiem un Oslo. Vienvirziena biļetes cena šajos maršrutos būs sākot no 5 LVL (neskaitot lidostu nodevas).
Domāju, ka „Airbaltic” tomēr ir izstrādājusi fokusēšanās un specializācijas stratēģiju, pamatojoties uz konkurētspējīgo priekšrocību īsu attālumu apkalpošanā. Var minēt arī to, ka „Airbaltic” ir viena no aviokompānijām, kas piedāvā visvairāk lidojumus uz bijušo Padomju Savienību un arī 2006. gadā paplašinās Austrumu maršrutu tīklu.

2.3. Iekšējās kontroles sistēma
Uzņēmuma iekšējais auditors tieši pārbauda iekšējas kontroles (IK) darbības, kā arī dod ieteikumus tās uzlabošanai. Iekšējais auditors pārbauda finansu un operatīvas informācijas patiesumu un drošumu, kā arī tiek pārbaudīti līdzekļi, kurus pielieto, lai noteiktu, klasificētu un pasniegtu šo informāciju. Tiek pārbaudīta ari sistēma, kura nodrošina saskaņotību ar aviokompānijas politiku, plāniem, procedūrām, regulējošiem aktiem, kuriem varētu būt nozīmīga ietekme uz operācijām un informāciju, un kurām jānodrošina, lai uzņēmums strādātu saskaņā ar likumiem un normatīvajiem aktiem.
Iekšējam auditam ir jābūt objektīvam un tas nedrīkst pakļauties citam viedoklim.
Audits tiek veikts 4 fāzēs: procedūras plānošana, darbība (testi, procedūras), pārskati (testēšanu un diskusiju ar vadītājiem rezultāti), atskaites.
Iekšējā auditora funkcijas:
• Iekšējais audits ir neatkarīgs no vadības un savas atskaites sniedz tikai uzņēmuma prezidentam un iekšējās kontroles direktoram;
• Iekšējais audits gatavo arī savu gada pārskatu par darbības rezultātiem, galvenajām problēmām. Programmā tiek ietverta arī darbības programma nākošajam gadam;
• Iekšējais auditors pārbauda, vai esošie kvalitātes standarti nodrošina kompānijas resursu lietderīgu izmantošanu. Pārbauda, vai ir bijusi novirze no standartiem un, vai tas ir ticis ziņots atbildīgām personām;
• Saskaņotība ar politiku, plāniem, procedūrām, likumiem, normatīvajiem aktiem: iekšējam auditoram kontrolē, vai izveidotās sistēmas darbojas saskaņā ar aviokompānijas politiku, plāniem vai procedūras atbilst likumiem u.c. regulējošiem aktiem, kā tās ietekmē operācijas un ziņojumus un vai organizācija darbojas saskaņoti;
• Iekšējais auditors pārbauda grāmatvedības sistēmas atbilstību un drošumu;
• Iekšējais audits ir atbildīgas par iekšējās kontroles sistēmas pārbaudi, kā arī nosaka tās vājās vietas. Auditoram jāpārliecinās vai visas operācijas satur atbilstošas kontroles darbības.
2.4. Kvalitātes sistēma uzņēmumā
Uzņēmumam ir ļoti svarīgi piedāvāt klientiem kvalitatīvus pakalpojumus – avio pārvadājumus, līdz ar to palielinās uzņēmuma biznesa efektivitāte. Kvalitātes vadība ir operacionālie līdzekļi kvalitātes prasību izpildīšanai, un kvalitātes nodrošināšana ir uzticības nodrošināšana minēto pasākumu veikšanā, kā uzņēmuma iekšienē, tā arī attiecībā uz klientiem un varas iestādēm.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1133893
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register