Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355471
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Rīgas brīvosta    4
1.1.  Rīgas brīvostas raksturojums    4
1.2.  Rīgas brīvostas kravu apgrozījums    4
2.  Ventspils brīvosta    7
2.1.  Brīvosta šodien    7
2.2.  Brīvostas attīstība    7
2.3.  Ventspils brīvostas kravu apgrozījums    8
3.  Liepājas osta    9
3.1.  Liepājas ostas raksturojums    9
3.2.  Liepājas ostas kravu raksturojums    10
3.2.1.  Beramkravas    10
3.2.2.  Lejamkravas    10
3.2.3.  Ģenerālās kravas    11
3.3.  Liepājas ostas kravu apgrozījums    11
4.  Kravu apgrozījums Latvijas mazajās ostās    12
  Praktiskā daļa    13
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

IEVADS
Latvijas ostu tautsaimnieciskā nozīmība tiek saistīta ar izdevīgo valsts ģeogrāfisko stāvokli attiecībā pret valstīm ar milzīgu ekonomisko potenciālu un lielu patēriņa tirgus ietilpību. Pēdējās desmitgadēs ostu nozīme tikusi pastiprināta ar Latvijas valsts neatkarības atjaunošanos un veiktajām ekonomiskajām reformām, nodrošinot tautsaimniecības funkcionēšanu un attīstību atbilstoši brīvā tirgus principiem.
Atrašanās Baltijas jūras krastā Latvijai dod iespēju aktīvi piedalīties jūras kravu pārvadājumos, izmantojot 3 lielās un 7 mazās ostas. Ģeogrāfiski izdevīgais faktors no jūras puses tiek pastiprināts ar sauszemes robežas esamību ar Krieviju - valsti, kuras teritorijā koncentrējas pasaulē lielākie dabisko resursu krājumi. īpaši svarīgi, ka Latvijas robeža ar Krieviju tuvākā nākotnē kļūs par ES ārējo ziemeļaustrumu robežu. Šīs dabiskās priekšrocības, valsts ekonomiskā iekšpolitika un ārpolitika, kā arī daudzi ārējie ekonomiskie un politiskie faktori nosaka svarīgākās Latvijas ostu attīstības tendences arī mūsdienās.
Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta un pētīta Latvijas lielāko ostu kravu apgrozība, neliels ieskats arī šo ostu attīstībā.
Praktiskā daļa ietver sevī kuģa ienākumus un izdevumus aprēķinu vienam reisam. Tas parāda, cik izdevīgs ir jūras bizness, un cik lielas naudas summas apgrozās tajā. Topošajiem kuģa virsniekiem ir svarīgi orientēties šāda veida aprēķinos.
Studiju darba uzdevums ir iedziļināties transporta ekonomikas teorijā, kā arī izpētīt dažādus praktiskus uzdevumus, kuri palīdzēs studentiem labāk orientēties transporta ekonomikā.

TEORĒTISKĀ DAĻA
1. Rīgas brīvosta
1.1. Rīgas brīvostas raksturojums
Rīgas brīvosta izveidojusies Daugavas abos krastos 15 kilometru garumā.
Ostas kopējā teritorija...................... 6 348 ha;
- ostas zeme.................................... 1 962 ha;
- ostas akvatorija............................. 4 386 ha;

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register