Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355870
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.08.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Aprēķinu – tehnoloģiskā nodaļa    4
1.1.  Maršruta garuma aprēķins    4
1.2.  Kustības, satiksmes, reisa, aprites (turp un atpakaļ) reisa laika aprēķins    6
1.3.  Autobusa kustības ātrumu aprēķins    8
1.4.  Pasažieru plūsmu aprēķins    9
1.5.  Pasažieru plūsmas sadalījuma epīru uzbūve    12
1.6.  Pārvadāšanas apjoma noteikšana    14
1.7.  Autobusu kustības saraksta noteikšana maršrutā    15
1.8.  Autobusu kustības saraksta un šoferu darba dienas grafika sastādīšana    16
1.9.  Autobusu darba pēc saraksta rādītāju aprēķins    22
1.10.  Brauciena maksas tabulas sastādīšana    23
1.11.  Ieņēmumi no pasažieru pārvadājumiem vienas darba dienas laikā    25
1.12.  Ekspluatācijas ražošanas programmas aprēķins    25
2.  Organizatoriskā sadaļa    27
2.1.  Darba organizācijas autobusu apkalpes vispārējie jautājumi    27
2.2.  Galvenās darba organizācijas formas autobusu apkalpei    27
3.  Nepieciešamo vadītāju skaita aprēķins    28
4.  Pasažieru autobusa pārvadājumu licencēšana    30
4.1.  Maršruta atklāšanai nepieciešamā dokumentācija    30
  Secinājumi    31
  Pielikumi    32
Extract

Secinājumi
Pagarinot un papildinot ar pieturām maršrutu “Rīgas SAO - Ogre”, apskatīju autobusu darba organizācijas iespējamību maršrutā “Rīgas SAO - Ķegums”. Ar pieturām papildināju pirmo posmu starp Rīgas SAO un tirdzniecības centru Dole, jo starp šiem posmiem atrodas iedzīvotāji, kas brauc Ķeguma virzienā. Pagarināju maršrutu līdz Ķegumam, jo aiz Ogres atrodas ražotnes, veikali u.c. iestādes uz kurām dodas darbinieki bez personīgajiem transportiem-automašīnām.
Lai organizētu kustību un nodrošinātu pārvadājumus šajā maršrutā, kas ir 48,6 km garš, ir nepieciešami pieci Ikarus E91 autobusi, kur katram no tiem ir 21 sēdvieta un 19 stāvvietas pasažieru pārvadāšanas ērtībām.
Dienas laikā autobusi veiks 50 reisus darbadienās un 32 reisus brīvdienās. Pirmais reiss darba dienu pa darbadienām uzsāk pl.545 Abrenes ielā, pa brīvdienām pl.605 Abrenes ielā, savukārt, pēdējais reiss no Ķeguma atiet 2139 gan darbadienās, gan brīvdienās. Visa maršruta veikšanai (turp un atpakaļ) autobusam ceļā jāpavada 76 minūtes, jeb viena stunda un 16 minūtes.
Aprēķinātā biļetes cena visa maršruta garumā (no Rīgas SAO līdz Ķegumam) sastāda EUR 7,29 lielu naudas summu. Spriežot pēc šiem aprēķina rezultātiem, maršruts nesīs zaudējumus, jo, salīdzinot cenas ar eksistējošiem maršrutiem, cenas krasi atšķiras. Piemēram, no Rīgas SAO ar starppilsētu autobusiem “Rīga - Madona”, “Rīga - Daugavpils” vai “Rīga - Madliena”, braucot līdz Ķegumam, biļete maksā EUR 2,35. Tā kā aprēķinātā maršruta un eksistējošo maršrutu cenu starpība ir EUR 4,94, iedzīvotāji, protams, izvēlētos izdevīgāko un lētāko variantu, jo katrā brauciena reizē būtu iespējams ieekonomēt nepilnus piecus euro.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,70 €
Work pack Nr. 1367168
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register