Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:358247
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sadales loģistika    4
  Sadales kanāls    5
  Sadales kanālu funkcijas    6
  Sadales kanāla līmeņi    7
  Produkta sadales kanāla veidošana un izvēle    8
  Sadales sistēmas    10
  E-sadales    12
  Atšķirība starp sadales loģistiku un mārketingu    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Secinājumi
1. Sadales Loģistika ir process, kura laikā produkcija tiek nogādāta no ražotāja līdz patērētājam.
2. Sadales loģistikas mērķis ir maksimāla resursu ekonomija produktu virzīšanā no ražotāja līdz patērētājam, nodrošinot prasīto kvalitātes un apkalpošanas līmeni.
3. Lai nodrošinātu gatavās produkcijas pārvietošanu un izplatīšanu no ražotāja līdz patērētājam, ir jāveido sadales kanāli.
4. Sadales kanāls ir uzņēmumu kopums, kas pilda visas funkcijas produkta pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas tirgū.
5. Ražotājam ir izdevīgāk izmantot starpnieku/us produkta nogādāšanai līdz ražotājam, jo starpnieki palīdz ievērojami samazināt mārketinga izdevumus
6. Visi sadales kanāla dalībnieki (ražotājs, starpnieks, patērētājs) izpilda vienu vai vairākas funkcijas.
7. Ja ir daudzi sadales kanāla līmeņi, tad zūd kontrole pār sadales kanāliem un precēm ir neadekvāti augstas cenas.
8. Lēmuma, par sadales kanāla veidošanu vai dalībnieku iekļaušanu tajā, pieņemšanas process sastāv no pircēju vajadzību analīze, sadales kanāla dalībnieku mērķa noteikšana, sadales kanāla alternatīvu izvēle, alternatīvo variantu novērtēšana, lēmumu pieņemšana par sadales kanālu.
9. Tā kā starp sadales kanāla dalībniekiem patstāvīgi mainās un attīstās attiecības, veidojas vertikālā, horizontālā un daudzkanālu sistēmas. Viens uzņēmums parasti izmanto vertikāli sadales sistēmu, bet, diviem vai vairākiem uzņēmumiem apvienojoties, izdevīgāk ir izmantot horizontālo sadales sistēmu. Daudzkanālu sadales sistēma ir kombinēta vertikālā un horizontālā sadales sistēma.
10. E-sadale ir produktu sadale un pārvietošana no ražotāja līdz patērētājam, izmantojot internetu u.c. informācijas tehnoloģijas.
11. Sadales loģistika un mārketings pilda vienādas funkcijas, taču starp tām pastāv arī atšķirības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register