Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:363250
 
Evaluation:
Published: 28.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Cauruļvada transporta sistēmas īpatnības    4
  Cauruļvada loģistiku raksturojumi    5
  Cauruļvadu klasifikācija    6
  Naftas cauruļvadi    7
  Gāzu cauruļvadi    7
  Ūdensvadi    7
  Ogļu cauruļvadi    8
  Cauruļvadu uzbūve    8
  Cauruļvadu transporta sistēma Latvijā    9
  Naftas cauruļvadu sistēma    10
  Dabasgāzes cauruļvadu sistēma    10
  Attīstības plāns līdz 2030. gadam    11
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi
1. Cauruļvadu transporta darbība tiek nodrošināta nepārtraukti – 24 stundas dienā un 7 dienas nedēļā.
2. Naftas transportēšana pa vadiem rit lēni, kas neļauj apmierināt negaidītu pieprasījumu, taču vienlaicīgi ļauj ieekonomēt, jo cauruļvadi pilda arī noliktavas funkciju.
3. Gāzes cauruļvadu sistēmas galvenā problēma ir produkta sadale un uzglabāšana, tā lielā transportēšanas ātruma dēļ. Dabasgāze galvenokārt tiek izmantota kā enerģijas avots.
4. Centralizētās siltuma apgādes sistēma sastāv no izolētām caurulēm, pa kurām plūst siltā ūdens tvaiks vai karstais ūdens, siltuma pārneses eļļas izmanto reti.
5. Vācijā pastāv divi bāri, kuri savā starpā ir savienoti ar alus cauruļvadu. Pirms alus darītava pārcēlās prom no pilsētas, tai bija tiešs savienojums ar alus bāru.
6. Lielākā daļa (71%) no jēlnaftas un naftas produktiem tiek transportēti pa cauruļvadiem, otrā vietā ir tankkuģi un baržas (22%), kravas auto un dzelzceļš sastāda pavisam niecīgu pārvadājumu daļu (attiecīgi 4% un 3%).
7. Ja nebūtu cauruļvadu transporta sistēmas, mūsu ielas, automaģistrāles un dzelzceļa līnijas būtu pārpildītas ar cisternām, kuras censtos apmierināt pieprasījumu pēc naftas produktiem.
8. Ir iespējams transportēt dažādu veidu naftas produktus pa vienu un to pašu cauruli, sadalot produktus partijās.
9. Visbiežāk cauruļvadus apkalpo un to īpašnieki ir kompānijas, kurām nepieder transportējamais produkts un kuras nekādā citā veidā nav iesaistītas naftas industrijā.
10. Pastāv dažādu veidu cauruļvadu klasifikācijas: atkarībā no transportējamā produkta, maģistrālie un iekšējie cauruļvadi, atkarībā no mērķa.
11. Bieži vien, lielāks laiks nepieciešams izstrādes un vietas izvēles procesam, nekā faktiskai cauruļvadu būvniecībai.
12. Latvijā cauruļvadu transports sāka veidoties 1962. gadā.
13. Latvijas teritoriju šķērso trīs cauruļvadi – divi naftas un viens naftas produktu transportēšanai, kuri kopā ar naftas termināliem veido Latvijas naftas un naftas produktu tranzīta koridoru.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register