Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:495644
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Ievads    4
1.  Mārketinga vide A/S LNT pārraidei „LNT brokastis”    6
1.1.  LNT iekšējā mārketinga vide    6
1.2.  Ārējā mārketinga vide    9
1.2.1.  Makrovides faktoru raksturojums    9
1.2.2.  Tirgus raksturojums    15
1.2.3.  TV reklāmas tirgus segmentēšanas īpatnības    21
1.2.4.  Konkurence    26
1.2.5.  Piegādātāji    30
1.3.  Situācijas analīze (SVID)    31
1.3.1.  Pilnā SVID analīze LNT    33
2.  A/S LNT pārraides „LNT brokastis” mārketinga mērķi un radošā stratēģija    38
2.1.  Mārketinga mērķi    38
2.1.1.  Mārketinga mērķi LNT    39
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    40
2.2.1.  LNT Brokastu konkurējošās pozīcijas stratēģija    40
2.2.2.  Tirgus aptveršanas stratēģijas    41
2.2.3.  LNT Brokastu dzīves cikla stratēģija    43
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    45
2.3.1.  Sekundārās mārketinga stratēģijas. Vispārējs ieskats    45
2.3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas raidījumam LNT Brokastis    46
3.  Mārketinga programma A/S LNT pārraidei „LNT brokastis”    48
3.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    48
3.2.  Cenas veidošanās    51
3.3  Vietas un sadales kanālu veidi, izvēle un organizēšana    52
3.4  Produkta virzīšana tirgū    54
4.  Reklāmas plāns A/S LNT pārraidei „LNT brokastis”    60
4.1.  Reklāmas mērķi    60
4.2  Reklāmas stratēģija    61
4.2.1.  Reklāmas līdzekļi    61
4.2.2.  Reklāmas koncepcija    62
4.2.3.  Reklāmas ziņojums    63
4.3.  Reklāmas budžets    64
4.3.1.  LNT Brokastu reklāmas budžeta atšifrējums    66
7.  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    70
Extract

Latvijas TV tirgū šobrīd ir 6 televīzijas – LTV1, LTV7, TV3, BPK, TV5-Rīga un LNT. LNT, pirmās privātās televīzijas Latvijā, prasme pastāvīgi sekot norisēm TV tirgū un profesionāli, operatīvi reaģēt uz tām, nodrošina TV kanālam stabilu reitingu un palīdz joprojām saglabāt pirmo vietu Latvijas komerctelevīziju tirgū.
Par kvalifikācijas darba tēma tika izvēlēta mārketinga aktivitāšu plāna izstrāde raidījumam LNT Brokastis. Pētījuma aktualitāti nosaka fakts, ka pārraide LNT Brokastis pēdējo divu TV sezonu laikā ir zaudējusi vadošo vietu rīta raidījumu tirgū, tādēļ nepieciešams veikt aktivitātes reitinga atjaunošanai.
Darba mērķis – analizēt TV tirgu un izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu raidījuma LNT Brokastis konkurētspējas palielināšanai
Saskaņā ar darba mērķi, tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1)iepazīties ar LNT mārketinga vidi, vispārējo situāciju TV tirgū un LNT vietu tajā:
izstudēt Latvijas kopējo komerctelevīziju tirgu, LNT veidošanās vēsturi, mārketinga vidi, tirgus segmentācijas īpatnības, konkurentus; veikt LNT vispārējo SVID analīzi;
2)noteikt LNT Brokastu pozīciju, definēt mārketinga mērķus, izvēlēties tirgus stratēģijas:
aprakstīt un analizēt LNT produktu LNT Brokastis, noteikt tā pozīciju Latvijas TV tirgū attiecībā pret citu TV kanālu rīta bloka raidījumiem, definēt mārketinga mērķus, atbilstoši tiem izvēlēties tirgus aptveršanas un sekundārās tirgus stratēģijas;
3)izstrādāt mārketinga programmu LNT brokastīm:
piemērot mārketinga MIX elementus LNT Brokastu mārketinga programmai, noteikt LNT Brokastu mērķa tirgu, analizēt konkrētā produkta tirgus segmenta atrašanu un virzīšanas tirgū stratēģiju;
4)izveidot reklāmas plānu:
izstudēt teorijas materiālus par veiksmīgas reklāmas izstrādes pamatnosacījumiem, definēt LNT Brokastu reklāmas mērķus, izvēlēties atbilstošu reklāmas stratēģiju un līdzekļus, saplānot budžetu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register