Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:515262
 
Evaluation:
Published: 14.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    7
1.1  VADĪBAS TEHNOLOĢIJAS TRĪS PAMATPRINCIPI    7
1.2.  LATVIJAS DZELZCEĻA STRUKTŪRA    10
1.3.  VILCIENU KOMERCAPSKATES    11
1.3.1.  DARBA ORGANIZĀCIJA    11
1.3.2.  VAGONU UN VILCIENU KOMERCAPSKATE PĒC PIENĀKŠANAS    12
1.3.3.  PAFORMĒTO SASTĀVU KOMERCAPSKATE AIZLAIŠANAS PARKĀ    15
1.3.4.  VILCIENU KOMERCAPSKATES TEHNOLOĢIJA AR TELEVĪZIJAS SISTĒMU    16
1.4.  KRAVAS GABARĪTU KONTROLES TEHNOLOĢIJA VAGONOS    17
1.4.1.  VAGONU MASAS KONTROLES TEHNOLOĢIJA    20
1.5.  VAGONU UN VILCIENU KOMERCAPSKATES PUNKTI (KAP)    21
1.5.1.  KAP NOZĪME    21
1.5.2.  TEHNISKIE LĪDZEKĻI KAP TEHNOLOĢISKĀ PROCESA AUTOMATIZĒŠANAI UN OPERATĪVAI VADĪBAI    24
1.5.3.  VILCIENU APSTRĀDES TEHNOLOĢIJA KAP. VIZUĀLĀ APSKATE    28
1.6.  DZELZCEĻA KRAVU PĀRVADĀJUMU TARIFI    29
1.6.1.  VISPĀRĒJIE NOSACĪJUMI    29
1.6.2.  TARIFA APSTIPRINĀŠANA    29
1.6.4.  KRAVAS NOSAUKUMS    31
1.6.6.  SŪTĪJUMA VEIDS    32
1.6.7.  SŪTĪJUMA MASA    32
1.6.8.  PRIVĀTIE KRAVAS VAGONI    33
1.6.9.  NEGABARĪTA KRAVAS UN KRAVAS TRANSPORTIEROS    34
1.7.  VAGONSŪTĪJUMI    35
1.7.1.  KONTEINERU SŪTĪJUMI    36
1.8.  STACIJAS STRUKTŪRA    38
1.8.2.  STACIJU CEĻI UN TO UZTURĒŠANA    39
1.8.3.  DZELZCEĻA IZMAKSAS STRUKTŪRA    42
1.9.  DZELZCEĻA PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI PRET CITIEM TRANSPORTIEM    43
1.9.1.  GALVENĀS PROBLĒMAS    44
1.10.  LIEPĀJAS DZELZCEĻA STACIJAS TEHNISKI EKONOMISKAIS RAKSTUROJUMS    46
1.10.1.  LIEPĀJAS STACIJAS KRAVAS DARBS    47
1.10.2.  LIEPĀJAS SPECIĀLĀS EKONOMISKĀS ZONAS RAKSTUROJUMS    49
1.10.3.  LIEPĀJAS SPECIĀLĀ EKONOMISKA ZONA – NODARBINĀTĪBAS VEICINĀTĀJA    50
1.10.4.  SAIMNIECISKĀ DARBĪBA OSTĀ UN MĀRKETINGS    51
1.10.5.  LIEPĀJAS SPECIĀLĀS EKONOMISKAS ZONAS SAIMNIECISKĀ DARBĪBA STATISTISKAJOS RĀDĪTĀJOS    53
1.10.6.  LIEPĀJAS OSTAS DARBS UN PERSPEKTĪVA    56
1.10.7.  TRANZĪTA ATTĪSTĪBA CAUR LIEPĀJAS OSTU    59
2.  PĒTNIECISKĀ UN APRĒĶINU DAĻA    62
2.1.  LIEPĀJAS STACIJAS ESOŠO SHĒMAS ANALĪZE    62
2.1.1.  JELGAVAS - LIEPĀJAS LĪNIJAS REĀLĀ CAURLAIDSPĒJA    63
2.1.2.  DZELZCEĻA LĪNIJAS JELGAVA - LIEPĀJA CAURVEDES SPĒJAS APRĒĶINS    63
2.1.3.  LIEPĀJAS STACIJAS NEPĀRA CEĻU KOPSAVIENOJUMA CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA    64
2.1.4.  PIEŅEMŠANAS - AIZLAIŠANAS PARKA CEĻU CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA    65
2.1.5.  ŠĶIROŠANAS PARKA CEĻU CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA    67
2.1.6.  LIEPĀJAS STACIJAS PĀRSTRĀDES SPĒJAS APRĒĶINS    69
2.1.7.  LIEPĀJAS STACIJAS REZULTATĪVĀS PĀRSTRĀDES SPĒJAS NOTEIKŠANA    70
2.2.  STACIJAS ATTĪSTĪBAS PROBLĒMAS    71
2.3.  ATTĪSTĪBAS RACIONĀLO POSMU IZVĒLE UN NOZĪME    72
  SECINĀJUMI    79
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    80
Extract

Secinājumi
Dotā darbā ir izskatīts un atrisināts jautājumu komplekss par Liepājas stacijas un Jelgavas – Liepājas līnijas pārstrādes un pārvedās spēju palielināšanu, izejot no gaidāmā kravu pieauguma.
Pirmkārt, no šīs analīzes ir redzams, ka sākot no 1993. gada kravu apjoms ir nepārtraukti palielinājies. 1999. gadā salīdzinot ar 1996. gadu kravu pieaugums ir 45 % un sastāda 2,3 milj. tonnu, no veiktās prognozes ir redzams, ka šī tendence pašlaik saglabājās.
Otrkārt, piedāvās stacijas tehnisko papildattīstību izpildīt trijos posmos:
1. pagarināt pieņemšanas – aizlaišanas parku ceļu garumu
2.pagarināt šķirošanas ceļu garumu un veikt rajonu dzelzceļu parku būvniecību
3. ierīkot ceļu pāreju starp 56. ceļu un 57. izvilkšanas ceļu, 4a ceļa
papildsavienošanu ar 51. ceļu.
Šo rekonstrukcijas pasākumu veikšanas rezultātā var iegūt:
• Liepājas – Jelgavas līnijas pārvedas spējas palielināšanu par 130 % un tā sastādīs 11,5 miljoni tonnu kravu gadā,
• Liepājas stacijas pārstrādes spējas palielināšanu uz 96 %, tā sastādīs 1440 vagonu diennaktī.
Apkopojot veikto analīzi var atzīmēt, ka 1998.gadā tikai esošo pārvadājumu
jaudu nodrošināšanai Liepājas ostā tika ieguldīti aptuveni Ls 400000, taču LDz Investīciju programma 1998.-2002.gadam neparedz mērķtiecīgu līdzekļu ieguldīšanu Liepājas dzelzceļa mezgla un līnijas Jelgava - Liepāja attīstībai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register