-
Latvijas dzelzceļa komercdarbība
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 6 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 7 |
1.1 | VADĪBAS TEHNOLOĢIJAS TRĪS PAMATPRINCIPI | 7 |
1.2. | LATVIJAS DZELZCEĻA STRUKTŪRA | 10 |
1.3. | VILCIENU KOMERCAPSKATES | 11 |
1.3.1. | DARBA ORGANIZĀCIJA | 11 |
1.3.2. | VAGONU UN VILCIENU KOMERCAPSKATE PĒC PIENĀKŠANAS | 12 |
1.3.3. | PAFORMĒTO SASTĀVU KOMERCAPSKATE AIZLAIŠANAS PARKĀ | 15 |
1.3.4. | VILCIENU KOMERCAPSKATES TEHNOLOĢIJA AR TELEVĪZIJAS SISTĒMU | 16 |
1.4. | KRAVAS GABARĪTU KONTROLES TEHNOLOĢIJA VAGONOS | 17 |
1.4.1. | VAGONU MASAS KONTROLES TEHNOLOĢIJA | 20 |
1.5. | VAGONU UN VILCIENU KOMERCAPSKATES PUNKTI (KAP) | 21 |
1.5.1. | KAP NOZĪME | 21 |
1.5.2. | TEHNISKIE LĪDZEKĻI KAP TEHNOLOĢISKĀ PROCESA AUTOMATIZĒŠANAI UN OPERATĪVAI VADĪBAI | 24 |
1.5.3. | VILCIENU APSTRĀDES TEHNOLOĢIJA KAP. VIZUĀLĀ APSKATE | 28 |
1.6. | DZELZCEĻA KRAVU PĀRVADĀJUMU TARIFI | 29 |
1.6.1. | VISPĀRĒJIE NOSACĪJUMI | 29 |
1.6.2. | TARIFA APSTIPRINĀŠANA | 29 |
1.6.4. | KRAVAS NOSAUKUMS | 31 |
1.6.6. | SŪTĪJUMA VEIDS | 32 |
1.6.7. | SŪTĪJUMA MASA | 32 |
1.6.8. | PRIVĀTIE KRAVAS VAGONI | 33 |
1.6.9. | NEGABARĪTA KRAVAS UN KRAVAS TRANSPORTIEROS | 34 |
1.7. | VAGONSŪTĪJUMI | 35 |
1.7.1. | KONTEINERU SŪTĪJUMI | 36 |
1.8. | STACIJAS STRUKTŪRA | 38 |
1.8.2. | STACIJU CEĻI UN TO UZTURĒŠANA | 39 |
1.8.3. | DZELZCEĻA IZMAKSAS STRUKTŪRA | 42 |
1.9. | DZELZCEĻA PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI PRET CITIEM TRANSPORTIEM | 43 |
1.9.1. | GALVENĀS PROBLĒMAS | 44 |
1.10. | LIEPĀJAS DZELZCEĻA STACIJAS TEHNISKI EKONOMISKAIS RAKSTUROJUMS | 46 |
1.10.1. | LIEPĀJAS STACIJAS KRAVAS DARBS | 47 |
1.10.2. | LIEPĀJAS SPECIĀLĀS EKONOMISKĀS ZONAS RAKSTUROJUMS | 49 |
1.10.3. | LIEPĀJAS SPECIĀLĀ EKONOMISKA ZONA – NODARBINĀTĪBAS VEICINĀTĀJA | 50 |
1.10.4. | SAIMNIECISKĀ DARBĪBA OSTĀ UN MĀRKETINGS | 51 |
1.10.5. | LIEPĀJAS SPECIĀLĀS EKONOMISKAS ZONAS SAIMNIECISKĀ DARBĪBA STATISTISKAJOS RĀDĪTĀJOS | 53 |
1.10.6. | LIEPĀJAS OSTAS DARBS UN PERSPEKTĪVA | 56 |
1.10.7. | TRANZĪTA ATTĪSTĪBA CAUR LIEPĀJAS OSTU | 59 |
2. | PĒTNIECISKĀ UN APRĒĶINU DAĻA | 62 |
2.1. | LIEPĀJAS STACIJAS ESOŠO SHĒMAS ANALĪZE | 62 |
2.1.1. | JELGAVAS - LIEPĀJAS LĪNIJAS REĀLĀ CAURLAIDSPĒJA | 63 |
2.1.2. | DZELZCEĻA LĪNIJAS JELGAVA - LIEPĀJA CAURVEDES SPĒJAS APRĒĶINS | 63 |
2.1.3. | LIEPĀJAS STACIJAS NEPĀRA CEĻU KOPSAVIENOJUMA CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA | 64 |
2.1.4. | PIEŅEMŠANAS - AIZLAIŠANAS PARKA CEĻU CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA | 65 |
2.1.5. | ŠĶIROŠANAS PARKA CEĻU CAURLAIDSPĒJAS NOTEIKŠANA | 67 |
2.1.6. | LIEPĀJAS STACIJAS PĀRSTRĀDES SPĒJAS APRĒĶINS | 69 |
2.1.7. | LIEPĀJAS STACIJAS REZULTATĪVĀS PĀRSTRĀDES SPĒJAS NOTEIKŠANA | 70 |
2.2. | STACIJAS ATTĪSTĪBAS PROBLĒMAS | 71 |
2.3. | ATTĪSTĪBAS RACIONĀLO POSMU IZVĒLE UN NOZĪME | 72 |
SECINĀJUMI | 79 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 80 |
Secinājumi
Dotā darbā ir izskatīts un atrisināts jautājumu komplekss par Liepājas stacijas un Jelgavas – Liepājas līnijas pārstrādes un pārvedās spēju palielināšanu, izejot no gaidāmā kravu pieauguma.
Pirmkārt, no šīs analīzes ir redzams, ka sākot no 1993. gada kravu apjoms ir nepārtraukti palielinājies. 1999. gadā salīdzinot ar 1996. gadu kravu pieaugums ir 45 % un sastāda 2,3 milj. tonnu, no veiktās prognozes ir redzams, ka šī tendence pašlaik saglabājās.
Otrkārt, piedāvās stacijas tehnisko papildattīstību izpildīt trijos posmos:
1. pagarināt pieņemšanas – aizlaišanas parku ceļu garumu
2.pagarināt šķirošanas ceļu garumu un veikt rajonu dzelzceļu parku būvniecību
3. ierīkot ceļu pāreju starp 56. ceļu un 57. izvilkšanas ceļu, 4a ceļa
papildsavienošanu ar 51. ceļu.
Šo rekonstrukcijas pasākumu veikšanas rezultātā var iegūt:
• Liepājas – Jelgavas līnijas pārvedas spējas palielināšanu par 130 % un tā sastādīs 11,5 miljoni tonnu kravu gadā,
• Liepājas stacijas pārstrādes spējas palielināšanu uz 96 %, tā sastādīs 1440 vagonu diennaktī.
Apkopojot veikto analīzi var atzīmēt, ka 1998.gadā tikai esošo pārvadājumu
jaudu nodrošināšanai Liepājas ostā tika ieguldīti aptuveni Ls 400000, taču LDz Investīciju programma 1998.-2002.gadam neparedz mērķtiecīgu līdzekļu ieguldīšanu Liepājas dzelzceļa mezgla un līnijas Jelgava - Liepāja attīstībai.
…
Diplomdarba mērķis ir aprakstīt komercdarbību Latvijas dzelzceļa un Liepājas dzelzceļa stacija. No veiktajiem aprēķiniem izdarīt secinājumus un sniegt ierosinājumus kā uzlabot sliežu ceļu plānu pašā stacijā, lai paātrinātu manevru darbību un vagonu padevi klientiem
- Latvijas dzelzceļa komercdarbība
- Latvijas Republikas tranzītpakalpojumu tirgus analīze
-
Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
Term Papers67 Economics, Communications, Transport, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
Term Papers for university67
-
Latvijas Republikas tranzītpakalpojumu tirgus analīze
Term Papers for university52
-
Klientu attiecību pārvaldība telekomunikāciju uzņēmumā
Term Papers for university82
Evaluated! -
SIA "Ostas termināls" darbība un vieta tirgū
Term Papers for university71
-
Telekomunikāciju tirgus analīze
Term Papers for university52
Evaluated!