Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:655551
 
Evaluation:
Published: 15.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kruīzu kuģu vēsture un attīstība    4
  Kruīzu maršruti    5
  Kruīzu tirgus raksturs    6
  Kruīzkompāniju ekonomikas darbība    6
  Kruīzceļojumu piedāvājumi    7
  Ievērojamākie kruīza kuģi    8
  Kuģu aktivitāte Rīgas ostā    11
  Jaunu kruīzu laineru attīstība    14
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

Pirmais kuģis, ekskluzīvi veidots ceļošanai, bija Prinzessin Victoria Luise, tā veidotājs bija Alberts Ballins, Hamburgas – Amerikas līnijas galvenais vadītājs un kuģis pilnībā tika pabeigts 1900. gadā. Kruīzu kuģu praktiska pielietošana auga pakāpeniski no transatlantiskas šķērsojuma tradīcijām, kuras viena no īpatnībām bija ceļā vienmēr pavadīt ne mazāk par četrām dienām. Konkurencē par pasažierim bija liela, tāpēc okeānu laineri savai jau esošajai darbībai pievienoja klāt greznību – The Titanic ir pats slavenākais piemērs- iespaidīga izmēra kuģis, kurš ne tikai atstāj milzu iespaidu savas ārējās uzbūves, bet arī izsmalcināto pusdienu un eleganto kajīšu dēļ. Senajā 19. gadsimtā, Alberts Ballins, bija pirmais, kurš nosūtīja savus transatlantiskos kuģus uz garajiem dienvidu kruīziem, kamēr Ziemeļatlantijā valdīja bargā ziemas sezona. Šis rajons tika uzskatīts par kuģošanai nepiemērotu. Citas kompānijas nekavējoties sekoja šim piemēram un dažas no tām uzbūvēja specializētus kuģus, kurus bija viegli pārveidot no vasaras sezonas uz ziemas sezonas kruīza kuģiem.
20. gadsimta pirmajā pusē kuģi mainījās ļoti maz. Lai arī dzinēju efektivitāte uzlabojās, viesu pieņemšanas zāles, publiskās atpūtas telpas un klāja telpa uz kruīza kuģa, celta 50. gados, nebija pārāk atšķirīga no S.S. Titanic. Lielākā daļa, tā saukto, moderno kuģu no pagātnes tvaikoņiem ir nokopējuši ērtību un diženo stilu. Okeāna kuģi, galvenokārt, tika izmantoti, lai nokļūtu no punkta A līdz punktam B, sevišķi otrās un trešās klases pasažierim, kuru ērtības bija absolūtā kontrastā ar pirmās klases kajītēm. Visizplatītākie ceļojumi bija no Ņujorkas uz Londonu.
Pēc 50. gadiem pasažieru kuģošanas industrijā sāka vairāk attīstīties nevis līnijceļojumi, bet kruīzceļojumi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1239966
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register