Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861019
 
Evaluation:
Published: 14.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Ceļa posma caurlaides spējas aprēķina    4
  Sākotnējie dati    4
  Ceļa posma praktiskās caurlaides spējas aprēķina secība    4
  Βi koeficientu raksturojums    5
  Koeficienta β aprēķināšana    6
  Ceļa posma praktiskās caurlaides spējas aprēķināšana    6
  Reālas transporta plūsmas pārrēķināšanas "nosacītajā plūsmā"    7
  Ceļa posma pietiekamas caurlaides spējas novērtējums    8
Extract

Ievads
Autoceļš un uz tā notiekošā automobiļu plūsmas kustība rada sarežģītu nejaušu notikumu kompozīciju, kas mainās gan laikā, gan telpā. Iepriekš nenosakāmi ceļa garumā mainās ceļa elementi, kā arī visi automobiļu kustību raksturojošie kritēriji. Tas ir saistīts ar dažādām reljefa formu kombinācijām, patstāvīgām nejaušām klimata apstākļu izmaiņām, cilvēka līdzdalību transporta procesā, iepriekš nenosakāmu automobiļu plūsmu savienošanās uz ceļiem. Visu minētie faktori ir saistīti ar transporta plūsmu veidošanos.
Valsts galveno autoceļu un pilsētu maģistrālo ielu caurlaides spēja vairumā gadījumu ir pietiekama, tomēr daudzās vietās tā tuvojas maksimāli iespējamajai. Lielākajās pilsētās vislielākās problēmas jau šodien sagādā vairāklīmeņu šķērsojumu trūkums un nerekonstruētie krustojumi vienā līmenī, kuros nav kanalizēta satiksme un nav nodrošināta inteliģenta satiksmes regulēšanas sistēma, kas liek autobraucējiem arvien vairāk zaudēt laiku satiksmes sastrēgumos. Valstī ir ievērojams skaits vienlīmeņa dzelzceļa pārbrauktuvju ar augstu automašīnu un vilcienu satiksmes intensitāti, kas pazemina satiksmes drošību un paildzina autotransporta kustības laiku.
Automašīnu skaits, kuras var izbraukt pa ceļu noteiktā laika periodā – caurlaidspēja – ir atkarīga no to ātruma, ceļa apstākļiem un satiksmes organizācijas līmeņa. Caurlaidspēja nav viennozīmīgs parametrs, kurš raksturo ceļu, tā var mainīties plašās robežās. Izšķir sekojošus caurlaidspējas veidus kā ceļu raksturojumus:
• Maksimālo teorētisko caurlaidspēju, kuru nosaka aprēķinot to pēc viena tipa automobiļu idealizētas kolonnas kustības teorijas labvēlīgos ceļa apstākļos (taisns, horizontāls ceļa posms ar sausu, raupju segumu) pēc dinamiskā uzdevuma formulām;
• Praktisko tipisko caurlaidspēju – lielākais automašīnu skaits, kuru spēj izlaist ceļa posms pie faktiski esošā uz tā transporta plūsmu kustības režīma labvēlīgos laika apstākļos. Katra ceļa posma caurlaidspēja ekspluatācijas apstākļos var mainīties plašās robežās atkarībā no laika apstākļiem, kustības sastāva un no kustības organizācijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register