Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928450
 
Evaluation:
Published: 23.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzdevums    4
  Uzdevuma shēma    5
  Programmas kods GPSS vidē    6
  Transaktu, aparātu un slēdžu apraksts    7
  Modelēšanas rezultāti    9
  Nepieciešamie rezultāti    11
  Modeļa inovācija    15
  Modelēšanas rezultāti    16
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
Veicot modelēšanu pēc sākuma nosacījumiem vidējais laiks, ko kuģis pavada rindā sanāca apmēram 1 stunda un maksimālais kuģu daudzums rindā bija 2 kuģi.
Lietderības koeficients velkonim ir 0.125, 1. kompleksam 0.680 un 2. kompleksam 0,693.
Veicot izmaiņas un papildinot 1. kompleksu ar vēl vienu piestātni un izmantojot vēl vienu velkoni iespējams samazināt vidējo laiku, ko kuģis pavada rindā līdz aptuveni 7.7 minūtēm un maksimālais kuģu daudzums rindā bija 2 kuģi.
Kopējais lietderības koeficients abiem velkoņiem 0.131 – vienam 0.066, 1. kompleksam 0.474 un 2. kompleksam 0,716. Redzam, ka lietderības koeficienti velkoņiem un 1. kompleksam samazinās, taču ir būtiski samazināts vidējais laiks, ko kuģis pavada rindā. Tāpēc izvēlos izveidot papildus piestātni 1. kompleksā un izmantot papildus velkoni par 250$ stundā nekā maksāt 500$ stundā par kuģa neapkalpošanu.
Tika piedāvāts arī inovatīvs risinājums un neliela programmas koda modifikācija, kur tika pieņemts, ka ostā ir izveidota tāda infrastruktūra, ka kuģi veido 2 rindas, balstoties uz kuģu apkalpošanas piestātnē ātrumu. Katru rindu apkalpo 1 velkonis un arī 1. kompleksam ir izveidota 1 papildus piestātne.
Kā rezultātā rinda uz 1. kompleksu neveidojas vispār, bet uz 2. kompleksu vidējais laiks rindā ir 8.4 minūtes, taču maksimālais kuģu daudzums rindā bija 1 kuģis. Starpība starp vidējo gaidīšanas laiku abos modeļos nav lielāka par minūti, tāpēc šis ir pieņemams variants un arī rinda samazinās 2. kompleksā.
Lietderības koeficienti ir ļoti līdzīgi kā uzdevumā ar sākuma datiem un to optimizāciju.
Vidējais kopējais 1. tipa kuģu apkalpošanas laiks arī samazinās par 0.1 diennakti jeb 144 minūtēm, bet 2. tipa kuģu apkalpošanas laiks paliek tāds pats kā pirms optimizācijas.
Manuprāt, tā kā šis inovatīvais modelis ļauj kuģiem bez rindas doties uz 1. kompleksu, tad pastāv iespēja, ka velkonis stāv dīkstāvē – tāpēc ir iespējams palielināt tieši kuģu plūsmu uz 1. kompleksu un palielināt gan ostas kravu apgrozījumu, gan ieņēmumus, gan arī ostas izaugsmi.
Šāds variants ir daudz labāk organizēts, vadāms un optimizēts nekā sākumā piedāvātais variants, kurā, manuprāt, pietrūkst gan organizācijas, gan pareiza resursu pārvaldīšana.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register