Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115266
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Teorētiskais pamatojums   
  Klientu apkalpošanas speciālists dažādās darba vietās   
Extract

Teorētiskais pamatojums
Klientu apkalpošanas speciālistam ir daudz dažādu pienākumu, un tas liek šiem speciālistiem būt komunikabliem un zinošiem dažādās jomās. Klientu apkalpošanas speciālistam ir jāzina tuvāk viss tas par ko viņš strādā, piemēram, ja viņš strādā bankā tad ir jāzina par bankas produktiem, pakalpojumiem un attālināto bankas pakalpojumu lietošanu, kā arī jāmāk to visu izstāstīt cilvēkiem tā lai viņiem par to rastos interese, un viss viņiem būtu saprotams. Klientu pakalpošanas speciālistam ir jāprot labi komunicēties ar cilvēkiem, jo viņa darbs var būt saistīts ar daudziem un dažādiem cilvēkiem, kuriem ir dažādi uzskati un intereses. Klientu apkalpošanas speciālistam ir jābūt pārdošanas prasmēm un orientācija uz rezultātiem. Viņam jāspēj risināt sarežģītas situācijas, kā arī ir jābūt spējai orientēties lielā informācijas apjomā. Viņiem ir jābūt labām latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas mutiski un rakstos, kā arī labas datora lietošanas prasmes. Klientu apkalpošanas speciālistam ir jābūt godīgam un lojālam.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register