Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:155166
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Internetbankas    4
1.1.  Internetbanku vēsture    4
1.2.  Piedāvāto pakalpojumu klāsts    5
1.3.  Internetbankas priekšrocības un trūkumi no bankas un klienta viedokļa    6
2.  Internetbanku drošība    7
2.1.  Drošības pasākumi    7
2.2.  Pārlūkprogrammas un datu kodēšana (drošības sertifikāts)    9
2.3.  Krāpšanās caur internetbanku    10
3.  Internetbankas izmantošanas noteikumi un tiesības internetbankas klientiem un bankai    12
3.1.  Bankas klienta tiesības un pienākumi, kas jāievēro    12
3.2.  Tiesības un pienākumi, kas jāievēro bankai    13
4.  Pētījumu rezultātu analīze un apstrāde    14
4.1.  Respondentu aptaujas rezultātu analīze    14
4.2.  Interneta pārklājums Latgales novadā    18
  Secinājumi    19
  Saīsinājumu un speciālo terminu skaidrojumi    20
  Izmantotie informācijas avoti    21
  Anotācija    22
  Аннотация    23
  Pielikumi    24
Extract

Pēdējā laikā ļoti plaši attīstās globālāis tīmeklis un tā pakalpojumu veidi, tai skaitā arī attālinātie norēķini, kas kļūst aizvien populārāki gan privātpersonu, gan uzņēmēju vidū Latvijā. Bankas, cīnoties par klientu piesaistīšanu, cenšas uzlabot elektronisko sistēmu kvalitāti un ērtumu, kā arī dažādot pieejamo pakalpojumu spektru, it īpaši uz internetbanku skaita.
Pirms dažiem gadiem elektroniskie norēķini daudziem šķita kaut kas ekskluzīvs, svešāds, taču tagad attālinātie norēķini ir iespēja taupīt naudu, laiku, bet uzņēmumos ari cilvēkresursus. Attālinātās pieejas maksāšanas līdzeklis ir līdzeklis, kas nodrošina iespēju veikt maksājumus un daudzi citi pakalpojumi, kas vienkāršo cilvēka ikdienu.
Internetbankas ir ērtākais veids gan pakalpojumu sniedzējiem , gan saņēmējiem, jo tiek samazinātas abu pušu izmaksas, t.i., privātpersonai bankas operāciju veikšanai vairs nav nepieciešams apmeklēt filiāles, stāvēt rindās, tiek ieekonomēts uz banku komisijām, tās ir zemākas nekā veicot darījumus banku filiālēs, savukārt bankām operāciju process ir automatizēts, un katra nākamā klienta apkalpošana nesaistās ar papildus izmaksām, tiek taupīts uz banku darbinieku un jauno filiāļu skaita.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register