Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:157284
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Standartkļūdas koeficients raksturo iegūtas izlases vidējā lieluma atbilstību ģenerālkopas vidējam lielumam.
Determinācijas koeficents (R2) raksturo regresijas vienādojuma kvalitāti (nozīmīgumu).
Faktiskais fišera koeficents parāda cik statistiski nozīmīgas ir atšķirības starp grupu vidējiem līmeņiem pie attiecīgā varbūtības līmeņa.
SSE raksturo kopējo izkliedes apjomu ap regresijas līniju. Aproksimētie dati vidēji atšķiras no empīriskajiem datiem par 4.18377
Korelācijas koeficients, r=0,907816775 Pēc korelācijas koeficienta var novērot, ka sakarības ciešums ir ciešs.

Secinājumi:
Aplūkojot grafiku var secināt, ka sakarība ir pretēja un lieneāra. Samazinoties produkta cenai palielinās uzņēmuma ieņēmumi.

Kādi faktori varētu ietekmēt rezultatīvo pazīmi:

1 Konkurentu skaits,konkurentu aktivitātes
2 Produkta pieprasījums
3 Uzņēmuma tirgus daļa
4 Likumdošanas un ekonomiskās izmaiņas
5 Mārketinga aktivitātes
6 Pārdevēja darba organizācija un attieksme pret klientiem
7 Kurā produkta dzīves cikla posmā atrodas produkts
8 Patērētāju pirktspēja
9 Uzņēmuma novietojums (atrašanās vieta) vai patērētājam ir viegli piekļut.
10 utt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register