Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174569
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Interneta reklāma    4
  Interneta reklāmas psiholoģiskie aspekti    8
  Interneta reklāmas novērtējums    10
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Extract

Secinājumi
4. Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
5. Internets ir savstarpēji saistītu globāla mēroga datoru tīklu kopums, kas ļauj tā lietotājiem ar atbilstoša tehniskā nodrošinājuma palīdzību komunicēt.
6. Internets ir jaunākais medijs, par kura nozīmi reklāmas nozarē kādu laiku valdīja visai skeptisks viedoklis un šaubas par jaunizveidoto portālu un vortālu dzīvotspēju. Taču pagāja tikai daži gadi, un izrādījās, ka tie ir izcīnījuši nozīmīgu vietu reklāmas vidē.
7. Internetu var aplūkot kā efektīvu tirdzniecības un reklāmas līdzekli pat nelielos vietējos tirgos. Speciālisti sāk apzināties, ka internets ir viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt kārdinošo un grūti sasniedzamo auditoriju.
8. Sekot līdzi reklāmas kampaņas gaitai tūlīt un uzreiz, nekavējoties saņemt datus par potenciālo klientu interesi, nepieciešamības gadījumā dažu stundu laikā veikt izmaiņas – tas ir tikai minimums, ko jau tagad iespējams izmantot, izvietojot reklāmu internetā.
9. Reklāmas uzdevums internetā, tāpat kā jebkurā citā vietā, ir radīt cilvēkos vēlmi pēc tajā redzamās preces vai pakalpojuma. Tātad reklāma cenšas ietekmēt cilvēku rīcību un likt viņiem darīt kaut ko noteiktu. Izveidot veiksmīgu un iedarbīgu reklāmu ir pietiekoši grūts uzdevums, kas prasa arī zināšanas psiholoģijas nozarē.
10. Efektīvas reklāmas izveidošana prasa atrast kompromisu starp uzmanības pievēršanu un uzbāzīgumu, kā arī starp intereses izraisīšanu un pārspīlēšanu.
11. Interneta reklāma attīstās arī Latvijā. Tomēr, reklāma internetā bieži tiek uzskatīta par sekundāru atbalstu kampaņās, ne primāro. Nav šaubu par to, ka nākotnē Latvijā interneta reklāma saņems ļoti svarīgu lomu reklāmas nozarē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1230785
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register