Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:203364
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Ieviešanas sagatavošana, uzsākšana un norise    4
  Ieviešanas rezultāti    7
  Ieviešanas process uzņēmumos    9
  Uzņēmuma vajadzību noskaidrošana    10
  Sākotnējais novērtējums    10
  Uzņēmuma biznesa procesu izpēte    10
  Sistēmas ieviešanas plāna sagatavošana    10
  Sistēmas uzstādīšana    11
  Pielāgošana un testēšana    11
  Lietotāju apmācība    12
  Uzturēšana un atbalsts    12
Extract

6. Pielāgošana un testēšana
Pielāgošana tiek veikta pamatojoties uz biznesu procesu aprakstiem un tās laikā sistēma tiek pieskaņota uzņēmuma darbībai un tās mērķu sasniegšanai iespējami efektīviem soļiem.
Tiek veikti sekojoši darbi:
pielāgošana, kuras laikā:
ievada vai importē pamatdatus,
veido klasifikatorus,
modificē vai veido jaunas reģistrācijas formas,
piesaista veidlapas un citus šablonus,
kā arī daudzus citas darbības, kas atrunātas ieviešanas plānā.
pielāgotās sistēmas demonstrācija;
Sistēmas testēšana pasūtītāju klātbūtnē, kuras rezultāts tiek apstiprināts ar savstarpēji parakstītu protokolu.

7. Lietotāju apmācība
Apmācība sastāv no praktiskām nodarbībām, kuru laikā, balstoties uz biznesa procesu aprakstiem un Lietotāju instrukcijām, tiek apgūta Sistēmas darba vide, iespējas un darba metodes.
Veidojot apmācāmo grupas no pasūtītāja darbiniekiem, to secība tiek maksimāla pieskaņota biznesa procesiem, lai apmācības maksimāli tuvinātu reālam darbam.
Pēc apmācības beigām var pāriet uz Sistēmas produktīvo darbu.
9. Uzturēšana un atbalsts
Kad uzņēmums (klients) ir pieņēmis Sistēmu darbam, bez papildus maksas tiek nodrošināts Sistēmas ražotāja garantijas atbalsts un piedāvāts līgums par tālākiem pakalpojumiem — tādiem, kā:
izmaiņu veikšana;
papildināšana;
jaunu darbinieku apmācība.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register