Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:267273
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Televizors mūsdienu sabiedrībā spēlē lielu lomu. Ziņas pārraida jaunu informāciju par to, kas notiek pasaulē, vienā mirklī ir iespējams pabūt un redzēt daudzas mums neaizsniedzamas vietas. Tas ir vienas sekundes jautājums, kad Tu jau esi nokļuvis Āfrikā, Amerikā, Kongo džungļos vai ledainajā Antarktīdā. Ar televizora palīdzību iespējams vērot jaunākos sasniegumus kinemotogrāfā un citās kultūras un mākslas jomās.
Pirmais televizors tika radīts 1937.gadā. Tā attēls bija meln – balts. Vajadzēja paiet gandrīz 20 gadiem, lai 1954.gadā radītu pirmo krāsu televizoru. Pirmajam televizoram attēls nebija pārāk skaidrs, taču attīstoties zinātnei un tehnikai, attēla kvalitāte ir kļuvusi teicama. Un tieši attēla kvalitāte, pēc iespējas lielāki kontrasti, ir viens no rādītājiem, kura jomā eksistē sacensība starp televizoru ražotājiem.
Pasaulē ir daudz firmu, kas ražo televizorus. No pazīstamākām un lielākām minamas "Samsung", "Sony", "Panasonic", "Philips", "LG Electronics" un citas vairāk un mazāk pazīstamas firmas, kas nenoliedzami savā starpā ir lielas konkurentes.
Tas nemaz nav tik sen, kad Latvijas veikalu plauktos bija redzami tikai Padomju savienībā ražotie televizori, radio uztvērēji un citas mums tik pierastas un bieži izmantotas preces, bez kurām liela daļa mūsdienu sabiedrības nespēj iedomāties savu ikdienu. Ir pagājuši tikai nepilni desmit gadi, un mūsu izvēles iespējas sadzīves tehnikas jomā ir ievērojami augušas. Bez Krievijā ražotiem televizoriem, kas piedāvātā sortimenta jūrā ir tikai piliens, iespējams iegādāties tādu pasaulē slavenu firmu televizorus kā "Sony", "Samsung", "Panasonic", "Philips" u.c. Strauji manījusies situācija televizoru tirgū gan Latvijā, gan arī citās bijušajās padomju republikās.
Tuvāk aplūkošu japāņu firmu "Sony", un tās darbību Latvijā, Latvijas tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register