Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:280188
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tiek izmantota intensīvā sadale, jo ražotājs pārdod preci gan vairumtirgotājiem, gan mazumtirgotājiem, tā pēc iespējas plašāk aizpildot tirgu. Prece tiek piedāvāta pēc iespējas vairākās vietās, kur patērētājs varētu to meklēt. Reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzņemas ražotājs, jo mazumtirgotāji nav gatavi maksāt par reklāmu precei, ko pārdot konkurenti.
Sadales kanālu veidu un garumu ietekmēja šādi faktori:
Tirgus faktors:
prece ir samērā dārga, tādēļ to pirks cilvēki ar vidēji augstiem un augstiem ienākumiem.
prece nav ikdienas, tādēļ cilvēks to pirks aptuveni reizi 2-4 gados, kārtīgi apsverot šo pirkumu.
veikali koncentrēti lielākajās Latvijas pilsētās, uz internetveikaliem tas neattiecas, jo preces var apskatīt un pasūtīt jebkurā vietā, kur pieejams internets – un piegāde notiek visā Latvijas teritorijā (par un bez maksas).

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register