Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346105
 
Evaluation:
Published: 08.10.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Latvijas Interneta veikalu apskats    4
1.1.  Apgrozījums    4
1.2.  Otrais vilnis    4
1.3.  Vērtēšanas kritēriji    5
2.  To visu mēs varam pirkt Internetā    9
3.  E-komercijas juridiskie aspekti    10
3.1.  Likumdošana    10
3.1.1.  Distances līgums    10
3.1.2.  Līguma izpildes noteikumi    11
3.1.3.  Līgumā, kas noslēgts ar Interneta starpniecību, papildus jānorāda    11
3.1.4.  Spēkā neesošas atrunas    12
3.2.  Elektroniskā dokumenta rakstveida forma    13
3.3.  Personas datu aizsardzība    13
4.  Problēmas saistītas ar E-komerciju    14
4.1.  Interneta pārlūku atšķirības    14
4.2.  Navigācija e-veikalā    14
4.3.  E-veikalu nianses    15
5.  Tipiskais Interneta klients    17
  Secinājumi    18
  Literatūras saraksts    19
Extract

E-komercija – tehnoloģijas un procesi, kas nodrošina preču pirkšanu un pārdošanu internetā.
E-komercija ir tikai neliela daļa no iespējam ko sniedz jaunā ekonomika. Analītiķiem, investoriem un vadītājiem ir jāaptver e-bizness, jo tikai tādējādi ir iespējams saprast, ko tas piedāvā un kas zem tā slēpjas.
Kompānijai, kura nodarbojas ar vairumtirdzniecību vai mazumtirdzniecību, labākais risinājums ir sava Interneta veikala (tirdzniecības vietas Internetā) dibināšana. Tādā veida, klienti, kuri kontaktējas ar Interneta palīdzību, varēs saņemt tādu pašu pakalpojumu spektru, kā gadījumā, ja viņi apmeklētu kompānijas ofisu vai tirdzniecības vietu.
Daudzi lietotāji Interneta veikalus izvēlas vairāku apsvērumu dēļ:
Preces ir lētākas nekā parastajos veikalos;
Var veikt pirkumus, neizejot no mājas, un tās tika piegādātas līdz mājas durvīm;
Pirkumus var izdarīt jebkurā diennakts laikā un vietā, kur ir pieejams Internets;
Var izmantot dažādus norēķinu veidus, kas dažkārt varbūt pat nav pieejami parastā veikalā;
Izvelēties jebkuru preci no kataloga un veikt tās on-line pasūtījumu, izmantojot Web-interfeisu;
Saņemt e-mail apstiprinājumu par iesniegto pasūtījumu.
Lai apskatītu e-komerciju - plašāka kontekstā, sākuma ir lietderīgi aplūkot trīs galvenās jomas, kurās elektroniskie tirdzniecības un komunikācijas risinājumi ir ieguvuši popularitāti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register