Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347162
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „Latvijas Mobilais Telefons” apraksts    4
2.  Mārketinga izmaksas Internetā    6
2.1.  Mārketings internetā    6
2.2.  Mārketinga efektivitāte    9
2.3.  Interneta mārketinga efektivitāte    10
3.  SIA „Latvijas Mobilais Telefons” interneta reklāmas efektivitāte    13
3.1.  SIA „Latvijas mobilais telefons” reklāma internetā    13
3.2.  SIA „Latvijas mobilais telefons” reklāmas efektivitāte    14
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. SIA „Latvijas Mobilais Telefons” ir viens no uzņēmumiem Latvijā, kas sniedz sakaru pakalpojumus.
2. SIA „Latvijas Mobilais Telefons” nodrošina plašu tīkla pārklājumu un labu sakaru kvalitāti, kas kalpo par iemeslu tam, ka 1052371 klienti ir izvēlējušies tieši LMT sniegtos pakalpojumus.
3. Internets ir plaša mērķauditorija jebkuram uzņēmumam, kas vēlas sevi reklamēt vai reklamēt savus produktus un pakalpojumus.
4. Interneta mārketings ir dažādu pasākumu kopums, kas nodrošina informācijas pieejamību internetā.
5. Interneta mārketingam tiek pievērsta liela uzmanība tādēļ, ka tā ietekme ir daudz lielāka nekā tikai kā “vienam no mārketinga komunikāciju kanāliem”.
6. Organizācijas interneta stratēģija tieši ietekmē pārdošanas rezultātus un zīmola kvalitāti, jo internets ir plašs tīkls, kurā informācija saglabājas neierobežoti ilgu laiku.
7. Uzņēmumam jāizlemj, kur izvietot reklāmu, un šis lēmums jāpieņem, ņemot vērā divus aspektus: reklāmas sasniedzamību un biežumu.
8. Trīs visbiežāk satopamie interneta marketinga izmaksu mērīšanas efektivitātes veidi, kurus izmanto uzņēmumi ir „izmaksas par ekspozīciju”, „izmaksas par „klikšķi” ” un „izmaksas par pasūtījumu”.
9. Izmaksas par ekspozīciju tiek aprēķinātas dalot kopējās reklāmas izmaksas ar ekspozīciju skaitu, kuras patērētājs ievēro.
10. Izmaksas par „klikšķi” tiek aprēķinātas dalot kopējās reklāmas izmaksas ar klikšķu skaitu, kuru patērētājs ir uzspiedis.
11. Izmaksas par pasūtījumu tiek aprēķinātas dalot kopējās reklāmas izmaksas ar pieņemtajiem pasūtījumiem, reālo pirkumu skaitu, kuru veikuši patērētāji.
12. Izmantotie dati reklāmas efektivitātes mērīšanai ir daļēji izdomāti, jo uzņēmums šādus datus nav publicējis.
13. Reklāmas izvietošanai tika izvēlēts portāls www.draugiem.lv , jo šim portālam ir 2 631 097 reģistrēto lietotāju skaits, un to ikdienas izmanto tūkstošiem lietotāju.
14. Reklāma tika ievietota uz trim dienām par summu 1 742,40 Ls un tika aprēķinātas izmaksas, kas norāda reklāmas efektivitāti.
15. Reklāmas mērķis bija sasniegt pēc iespējas vairāk pasūtījumu pēc piedāvātā produkta, tāpēc svarīgākais rādītājs ir „izmaksas par pasūtījumu”.
16. Izmaksas par pasūtījumu uz vienu pircēju ir 1,7424Ls, kas atspoguļo reālās reklāmas izmaksas un reklāmas efektivitāti.
17. Lai uzņēmuma reklāma būtu efektīva, ir jāizvērtē reklāmas mērķi un uzdevumi, kā arī reklāmas izvietojumu un maksāšanas veids (pēc ekspozīcijas, klikšķa vai cita parametra).
18. Pirms uzņēmums ievieto reklāmu internetā, jāaprēķina iespējamas izmaksas ar visām trim efektivitātes mērīšanas metodēm, lai varētu prognozēt kopējo reklāmas efektivitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register