Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355532
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interneta jēdziens, interneta attīstības vēsture    4
1.1.  Interneta jēdziens    4
1.2.  Interneta attīstības vēsture    5
1.3.  Internets mūsdienās, tā iespējas    8
2.  Interneta pārlūkprogrammas jēdziens, to savstarpējs salīdzinājums    9
3.  Dažādu interneta pārlūkprogrammu izmantošana Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas datortīklā    12
4.  Dažādu interneta pārlūkprogrammu izmantošana Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas skolēnu personālajos datoros    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra un avoti    17
  Pielikumi    18
Extract

Internets mūsdienās ir ļoti populārs. To izmanto vairums pasaules iedzīvotāju. Bez interneta nebūtu iespējams pietiekami ātri komunicēt starp attālinātām vietām, pārsūtīt informāciju, izmantot elektroniskos norēķinus, izdarīt iepirkumus interneta veikalos utt.
Internets ir cieši saistīts ar mūsdienu cilvēces ikdienu. Ar datoru starpniecību cilvēkiem ir nodrošināta iespēja strādāt vienotajā interneta tīklā, tomēr, neskatoties uz šo milzīgo vienoto tīklu, tam piekļūt iespējams ar dažāda programmnodrošinājuma palīdzību. Interneta pārlūkprogrammas ir dažādas, tomēr, darbības princips vienots. Šis fakts pamudināja autorus veikt konkrēto pētījumu un sīkāk iepazīties ar populārākajām pārlūkprogrammām, tās savstarpēji salīdzināt un analizēt.
Darba mērķis:
Teorētiski un praktiski pētīt interneta un interneta pārlūkprogrammas jēdzienus, dažādu interneta pārlūkprogrammu izmantošanu Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas datortīklā un Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas skolēnu personālajos datoros.
Darba uzdevumi:
1) atlasīt un analizēt darba tematam atbilstošu teorētisko
literatūru;
2)pētīt publicēto pieredzi un viedokļus saistībā ar dažādu interneta pārlūkprogrammu izmantošanu;
3)pētīt dažādu interneta pārlūkprogrammu izmantošanu Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas datortīklā;
4)pētīt dažādu interneta pārlūkprogrammu izmantošanu Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas skolēnu personālajos datoros;
Pētīšanas metodes:
1)literatūras un avotu analīze;
2)praktisko pētījumu gaitas un rezultātu analīze.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register