Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:362497
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Skolēnu vecuma īpatnības pamatskolā    5
  Būtiskas pusaudžu psihiskās attīstības pazīmes    5
  Pusaudzis skolā    5
  Informātikas izglītības realizācijai nepieciešamais metodiskais nodrošinājums    6
  Izglītības standarts    6
  Mācību programma    7
  Mācību līdzekļi    7
  Mācību plāni informātikā pamatskolā 2008./2009. m. g.    8
  Mācību satura plāns 5. klasē    9
  Mācību satura plāns 6. klasē    11
  Mācību satura plāns 7. klasē    13
  Tematiskais plāns    14
  Mācību priekšmeta mērķis    15
  Mācību priekšmeta uzdevumi    15
  Tematiskais plāns informātikā 5. klasei ( 1. – 8. stundai )    19
  Stundu plāni    24
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  Praktiskais darbs    35
  Aleksandra Grīna romāna „Nameja gredzens” analīze    37
Extract

Mācoties informātiku, skolēniem ir iespēja iepazīties ar informātikas vietu un lomu mūsdienu sabiedrībā, ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju straujajiem attīstības tempiem, sagatavoties informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošanai citu mācību priekšmetu apguvē, novērtēt informātikas nozīmi un nepieciešamību tālākajā izglītībā, veidot stabilu ētisko un tiesisko pamatu savai darbībai.
Lai skolotājs varētu skolēniem mācīt informātiku, tam pašam ir labi jāzina un jāprot strādāt ar datoru, un ir jāprot sagatavoties stundām.
Šis kursa darbs ir izstrādāts, lai parādītu, kā es gatavotos stundām, lai varētu mācīt informātiku pamatskolā.
Kursa darba mērķis
Sagatavot metodisko nodrošinājumu informātikas stundā.
Kursa darba uzdevumi
1.Iepazīties ar pamatizglītības standartu informātikā.
2.Iepazīties ar mācību programmu pamatskolai, ar tās mērķiem, uzdevumiem, mācību saturu, izmantojamām mācību metodēm un līdzekļiem, vērtēšanas formām un metodēm.
3.Iepazīties ar mācību satura plānu, izprast tā izstrādāšanas principus.
4.Iepazīties ar tematisko plānu, izprast tā izstrādāšanas principus.
5.Iepazīties ar stundu konspektu, izprast tā izstrādāšanas principus.
6.Izstrādāt mācību satura plānu 5., 6. un 7. klasei.
7.Izstrādāt tematisko plānu 3. mācību gadā no 1. – 8. mācību stundai.
8.Izstrādāt divu mācību stundu konspektus 3. mācību gadā 1. un 5. mācību stundām. Izstrādāt šīm mācību stundām teorētisko, demonstratīvo un izdales materiālu.
9.Izstrādāt 1 pārbaudes darbu 3. mācību gadā 8. mācību stundai. Izstrādāt pārbaudes darbam vērtēšanas kritērijus un vērtēšanas skalu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register