Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389574
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Kas ir internets    7
2.  Interneta drošība    8
3.  Interneta atkarība    10
3.1.  Interneta atkarības iedalījums    10
3.2.  Interneta atkarības simptomi    10
3.3.  Interneta atkarības cēloņi    10
4.  Pārkāpumi internetā    12
4.1.  Nelikumīgs interneta saturs    12
4.2.  Nelikumīgas darbības internetā    12
5.  Satura filtri    14
5.1.  Kas ir interneta satura filtrs?    14
5.2.  Kā darbojas filtri?    14
5.3.  Cik efektīvi ir interneta filtri?    15
5.4.  Kāda veida filtru lietot?    15
6.  Etiķete    16
7.  Aktivitātes un risks    17
8.  Spēles tiešsaistē    19
8.1.  Atceries    19
8.2.  Kādēļ spēles ir tik svarīgas attīstības procesā?    20
8.3.  Kādus drošības faktorus vajadzētu apsvērt vecākiem un skolotājiem, kad bērni spēlē tiešsaistes spēles?    20
8.4.  Sešas datorspēļu atkarības pazīmes    21
9.  Paroles    22
10.  Failu apmaiņa    24
  Pētījumi    25
1.  Anketēšana    25
2.  Eksperimentālais pētījums    26
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra    29
  Pielikums    30
1.  Emocionāla pazemošana    31
1.1.  Kiberterorizēšana izpaužas, ja kāds    31
1.2.  Kāpēc cilvēki aizvaino un pazemo citus?    31
1.3.  Ko es varu darīt, ja mani pazemo?    32
1.4.  Kā izvairīties no kiberterorizēšanas?    32
2.  Padomi    34
2.1.  Vecākiem – 10 ieteikumi Jūsu bērnu drošam un atklātam čatam    35
2.2.  bērniem/jauniešiem 10 droša un atklāta čata ieteikumi    36
2.3.  Droši, izglītojoši un jauniešiem noderīgi portāli    37
2.4.  Padomā pirms publicē    37
2.5.  Resursi internetā gan bērniem, gan vecāiem    38
3.  Aptauja un tās rezultāti    40
4.  Darbā lietoto terminu vārdnīca    47
Extract

Secinājumi

Zinātniski pētnieciska darba rezultātā, apkopojot visu izmantoto literatūru varu apstiprināt, ka esmu iepazinusies ar Internetu kā jēdzienu. Uzzināju kādas briesmas mums var draudēt tiešsaistes vidē un arī kā no tā visa sevi pasargāt, ar vienkāršas piesardzības, speciālas programmatūras palīdzību kā arī vienkāršas rīkošanās rezultātā, ziņojot par novērotajiem pārkāpumiem.
Esmu apkopojusi noderīgu informāciju, ieteikumus skolotajiem, vecākiem un pašiem jauniešiem par pareizu uzvedību tiešsaistē. No iegūtās informācijas, secinu, ka man būtu grūti ievērot visus drošas paroles nosacījumus, jo tos ievērojos, es šo paroli nespētu atcerēties. Taču uzzināju un secināju, ka ir pietiekami daudz un vienkāršu veidu kā pasargāt sevi un/vai savuis bērnus lietojot datorprogrammas, kuras filtrā pieejamo, apskatīto saturu, nepieļaujot iespēju bērnam nonāks saskarsmē ar pornogrāfiska vai vardarbīga rakstura materiālu.
Veicot eksperimentu biju ļoti pārsteigta par to cik veiksmīgi tas noritēja, jo ieguvu informāciju, kas apstiprināja manas bažas par tiešsaistes drošību saskaroties ar citiem lietotājiem. Saskāros ar uzmācīgu, pornogrāfiska rakstura uzmanības pievēršanu sarakstēs. Kā arī vienkāršu emocionālu pazemošanu, kura noteikti spētu negatīvi ietekmēt jaunieti, kurš ar to nonāktu saskarē nezinot kā ar to tik galā, kā izvairīties.
Esmu pierādījusi pētījumos un apkopotajā literatūrā, ka internets var būt bīstama vieta, kuru var bez liekas piepūles padarīt par drošu vidi ikvienam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register