Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:391250
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  UZDEVUMU NOSTĀDNE    3
1.  UZDEVUMS    4
2.  UZDEVUMS    8
3.  UZDEVUMS    10
4.  UZDEVUMS    11
5.  UN 6.UZDEVUMS    14
7.  UZDEVUMS    17
8.  UN 9.UZDEVUMS    20
10.  UZDEVUMS    23
  SECINĀJUMI    26
  BIBLIOGRĀFIJAS SARAKSTS    27
Extract

1. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas praktiska problēma, kurā viņš jūtas eksperts. Ir jāapraksta izvēlētā problēma, jākonstruē problēmas stāvokļu telpa, ņemot vērā atbilstošā varianta ierobežojumus, jāaprēķina izveidotās stāvokļu telpas vidējais zarošanās koeficients.
2. uzdevums.
Jāaprēķina dažādu stāvokļu telpu sarežģītība, izmantojot atbilstošajā variantā dotās B un L vērtības, kā arī obligāti ir jāizmanto tās B un L vērtības, kas iegūtas pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai. Tādējādi, aprēķins ir jāveic trīs dažādām vidējā zarošanās koeficienta B vērtībām, trīs reizes mainot līmeņu skaitu L. Iegūtie rezultāti ir jāatspoguļo tabulā, kā arī ir jāattēlo visas trīs līknes vienā grafikā, izmantojot logaritmisku skalu par pamatu grafiku konstruēšanai. Ņemot vērā iegūtos rezultātus un izveidotās līknes, ir jādod secinājumi par to, kā mainās ģenerēto stāvokļu skaits.
3. uzdevums.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, lietojot sarakstus OPEN un CLOSED, ir jārealizē variantā norādītais neinformētas pārmeklēšanas algoritms, fiksējot atrisinājuma atrašanai nepieciešamo iterāciju skaitu. Pārmeklēšana ir jārealizē, izmantojot varianta pirmajā uzdevumā norādītās pārmeklēšanas sākuma un mērķa virsotnes.
4. uzdevums.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, jākonstruē heiristiskā novērtējuma funkcija. Jāpaskaidro lieluma h(n) semantiskā jēga, vērtību skala un skaitliskās vērtības izvēle katrai virsotnei, kā arī iegūtās heiristiskā novērtējuma funkcijas vērtības ir jāatspoguļo uz attēla, kas atbilst pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai.
5. un 6. uzdevumi.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai jārealizē divi variantā norādītie heiristiski informētas pārmeklēšanas algoritmi, lietojot sarakstus OPEN un CLOSED. Jāfiksē nepieciešamo iterāciju skaits katram no algoritmiem, un pārmeklēšanas rezultāti jāsalīdzina ar trešajā uzdevumā iegūtajiem rezultātiem (mērķa atrašanai nepieciešamo iterāciju skaitu). Pārmeklēšana ir jārealizē, izmantojot varianta pirmajā uzdevumā norādītās pārmeklēšanas sākuma un mērķa virsotnes.
7. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas kāda divpersonu spēle ar pilnu informāciju. Ir jādod spēles noteikumu apraksts un tās attēlojums spēles koka veidā, kā arī jānorāda uzvaru nesošie ceļi. Spēles modelēšanai ir jāizmanto vai nu Minimaksa, vai Alfa-beta algoritms.
Piezīme: Netiks ieskaitītas divpersonu spēles, kas tika apskatītas lekcijās, ir līdzīgas lekcijās apskatītajām spēlēm vai ir pieejamas studentiem dotajos materiālos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register