Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:403202
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmai izvirzāmās vispārīgās prasības
Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi. Reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem.
Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.

Secinājumi
Internetu var pieskaitīt pie efektīviem mārketinga un reklāmas līdzekļiem pat nelielos lokālos tirgos.
Ja on-line reklāmu pareizi fokusēt un izvietot, tad reklāmas informācija būs pieejama 24 stundas diennaktī, vienlaikus simtiem un tūkstošiem cilvēkiem, neatkarīgi no tā, kur cilvēki atrodas. Ļoti svarīga ir arī maksimālā atgriezeniskās saites operativitāte internetā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register