Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:407410
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 58 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Kas ir valoda    6
1.1.  Valodas funkcijas    6
1.2.  Valodas struktūra    8
2.  Valodu apguve    9
2.1.  Pirmās valodas apguve    9
2.2.  Cik lielā mērā valodas apguve ir atkarīga no iedzimtām spējām un cik no mijiedarbības ar apkārtējo vidi    10
2.3.  Valodu mācīšanās jeb svešvalodu (otrās valodas) apguve    11
3.  Dažādi veidi efektīvākai svešvalodu apguvei    12
3.1.  Komunikācija, saziņa    12
3.2.  Gramatika    12
3.3.  Lasīšana, runāšana, klausīšanās    13
4.  Angļu valodas apguve internetā    14
4.1.  Kāpēc angļu valoda ir tik plaši izplatīta visā pasaulē    14
4.2.  Dažādu valodas aspektu apguves iespējas internetā    14
5.  Pētījumu rezultātu analīze    17
5.1.  Grāmatas „Success Intermediate Students’ Book” astotajā nodaļā atrodamo uzdevumu salīdzinājums ar internetā atrodamajiem resursiem    17
5.2.  Interneta, kā galvenā mācību līdzekļa izmantošana angļu valodas mācību stundās, pozitīvo aspektu izpēte    20
5.2.1.  Vides aspekts    20
5.2.2.  Radošais aspekts    20
5.3.  Interneta, kā galvenā mācību līdzekļa izmantošana angļu valodas mācību stundās, negatīvo aspektu izpēte    21
5.3.1.  Veselības aspekts    21
5.3.2.  Finansiālais aspekts    23
  Secinājumi    24
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    25
Extract

Secinājumi
1. Zinātniski pētnieciskā darba laikā veicot informācijas avotu izpēti, noskaidroju, kas ir valoda, kādas ir tās funkcijas un struktūra. Secināju, ka tam, kas ir valoda, nav viennozīmīga skaidrojuma.
2. Izpētīju, kā notiek valodu apguve. Apkopoju dažādu valodas pētnieku viedokļus un secināju, ka valodu apguves procesā nozīme ir gan iedzimtībai, gan apkārtējai videi.
3. Darba laikā apkopoju efektīvākos veidus svešvalodu apguvei un secināju, ka komunikācijai un saziņai ir vislielākā loma valodas apguvē. Gūtās atziņas un apskatītos svešvalodu apguves veidus izmantoju arī pētot angļu valodas apguves iespējas internetā.
4. Izpētot angļu valodas apguves iespējas internetā, secināju, ka to ir daudz un tās aptver visus valodas mācīšanās aspektus. Konstatēju, ka internets ir noderīgs resurss valodas apguvei.
5. Secināju, ka internets ir milzīga informācijas krātuve, kurā ir daudz iespēju papildināt savas angļu valodas zināšanas bez liekiem izdevumiem, kas bieži vien cilvēkiem ir ļoti svarīgi.
6. Analizējot pētījuma rezultātus, secināju, ka mācību grāmatā „Success Intermediate students’ Book” (McKinley, S., Hastings, B. England: Pearson Education Limited, 2007. 144 lpp. ISBN 978-14058-5193-0) piedāvāto mācību vielu iespējams apgūt arī ar interneta palīdzību.
7. Pētot datora un interneta izmantošanas iespējas angļu valodas stundās, secināju, ka veselības, vides un finansiālo aspektu ziņā tam ir gan pozitīvās, gan negatīvās puses.
8. Veikto pētījumu rezultātā varu secināt, ka darbā izvirzītā hipotēze – palielinoties angļu valodas izplatībai pasaulē, palielinās tās apguves iespēju skaits un dažādība internetā – tika pierādīta. Secināju, ka mūsdienās angļu valodas apguves materiāli internetā var aizstāt mācību grāmatas.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register