Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:415729
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZDEVUMA NOSTĀDNE    4
1.1.  Uzdevuma analīze un prasības programmai    4
1.2.  Uzdevuma risināšanas projektējums    5
2.  ALGORITMA APRAKSTS UN KOPĒJĀ SHĒMA    6
3.  PROGRAMMAS APRAKSTS    8
3.1.  Lietojumsfēra    8
3.2.  Ievaddati    8
3.3.  Izvaddati    8
3.4.  Ziņas par programmas apjomu un izpildes laiku    8
3.5.  Moduļu apraksts    8
4.  LIETOTĀJA CEĻVEDIS    11
5.  PROGRAMMAS ATKĻŪDOŠANAS KĻŪDU ANALĪZE    12
6.  PROGRAMMAS FUNKCIONĒŠANAS KONTROLES PIEMĒRS    13
7.  SECINĀJUMI    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
  Pielikumi    18
Extract

Pārskata doti spēles ‘Lādēsim kuģus’ noteikumi, tiek precizēti prasības programmai un aplūkots uzdevuma risinājums spēlēšana ar datoru. Ir sniegts uzdevuma risināšanas algoritma apraksts un shēma, programmas apraksts un lietotāja ceļvedis. Ka arī paradīts programmas funkcionēšanas kontroles piemērs.
Programma sastādīta valodā C un atrisināta ar Pentium166 MMX datoru, operētājsistēmas MS-DOS vidē.
Pielikumā pievienots programmas pirmteksts un izpildēs rezultāti.
Programma ir paredzēta lietotāja spēlēšanai ar datoru spēlē “Lādēsim kuģus”.
Par spēles noteikumiem:
Spēles sakumā ir divi tukši lauki, lauku izmēri ir 10x10 un lauku augšā ir burti no A līdz J, bet kreisas puses ir apzīmēti ar cipariem no 1. līdz 10. Tāpēc iznāks, ka katram lauka kvadrātam ir savs unikālais numurs, šī numuri sastāv no burta un cipara, piemēram: A5, J3, F10. Viena laukā spēlētājs ievieto savus kuģus, bet otrajā pretinieks savus, spēlētāji nezin kādos kvadrātos viņas pretinieks ievietoja savus kuģis. Jāievieto visus 10 kuģus, no kuriem: 1 kuģis sastāv no 4 kvadrātiem, 2 kuģi no 3 - kvadrātiem, 3 - no 2 kvadrātiem un 4 – no 1 kvadrātam. Kuģus var ievietot laukā tikai horizontāli vai vertikāli, starp kuģiem jābūt ne mazāk kā vienam tukšam kvadrātam visa apkārtne, kuģus varam ievietot jebkurā vietā, ja izpildās šiti noteikumi. Kad visi kuģi ievietoti laukus (spēlētāja un pretinieka), tad sakas spēle. Spēlētājs, pēc kārtas, izvēlas kvadrātu, kurā viņi grib ‘šaut’ pa pretinieka kuģiem (pretinieks ‘šauj’ pa spēlētāja kuģiem). Ja šajā kvadrātā atrodas kuģis tad kuģis tiek ievainots vai ‘nošauts’, un tikai tad spēlētājs vai pretinieks ‘šauj’ vēl reiz (atkarība kas ievainoja vai ‘nošāva’ kuģi), ja tajā kvadrātā nav kuģi, tad pienāk atbilde, ka šis ‘šāviens’ ir ‘garām’ un gājiens pārnāk (šis kvadrāts tiks apzīmēts ar riņķi). Spēle beigsies tad, kad viens spēlējošiem ‘nošāva’ visus kuģus, kurš no spēlējošiem pirmais ‘nošāva’ visus kuģus tiek uzskatīts pār vinnējošo.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register