Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:464974
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  patērētāju rīcības teorētiskie aspekti    5
1.1.  Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū    5
1.2.  Pircēju rīcību un lēmuma pieņemšanu ietekmējošie faktori    8
1.2.1.  Ārējās vides faktori    10
1.2.2.  Kultūras un personīgie faktori    10
1.2.3.  Sociālie faktori    11
1.3.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process un to ietekmējošie faktori    13
1.3.1.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    13
1.3.2.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa ietekmējošie faktori    14
2.  Patērētāju rīcība internetā un to ietekmējošie faktori, interneta veikala novērtēšanas kritēriji    17
2.1.  Iedzīvotāju interneta lietošanas paradumi    17
2.2.  Interneta veikalu novērtēšanas kritēriji    21
3.  Lēmuma pieņemšanas process apģērba iegādē internetā    23
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    23
3.2.  Pētījuma rezultāti un analīze    24
  secinājumi un priekšlikumi    39
  izmantotās literatūras saraksts    43
  Pielikumi    45
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz kursa darba mērķi un uzdevumiem, iegūti šādi secinājumi:
1. Pircēja rīcība ir produktu izvēles, pirkšanas un patēriņa process, lai apmierinātu savas vēlmes un vajadzības.
2. Pircēju rīcības modelis sastāv no 4 daļām: pircēja rīcību ietekmējošie iekšējie faktori, ārējie faktori, pircēju lēmumu pieņemšanas procesa un pircēja izvēles un lēmuma.
3. Pircēju rīcību ietekmē tādi faktori kā ārējās vides, sociālie, kultūras, personīgie un psiholoģiskie faktori.
4. Pircēja rīcību ietekmē tādi ārējās vides faktori kā ekonomiskie, politiskie, tehniskie un dabas faktori.
5. Pircēja rīcību ietekmē tādi ārējās vides faktori kā piederība sociālajam slānim/grupai, ģimenes stāvoklis un statuss sabiedrībā.
6. Pircēja rīcību ietekmē tādi kultūras faktori kā tautība, izglītība, reliģija un valoda.
7. Pircēja rīcību ietekmē tādi personīgie faktori kā dzimums, dzīves cikla posms, darbs un ienākumi, dzīvesveids, rakstura tips.
8. Pircēja rīcību ietekmē tādi psiholoģiskie faktori kā motivējums, uztvere, apguve un atmiņa.
9. Lēmuma pieņemšanas process sastāv no 5 posmiem: vajadzības rašanās, informācijas meklējumi, alternatīvu novērtējums, lēmums par pirkumu un rīcība pēc pirkuma.
10. Turpina pieaugt mājsaimniecību īpatsvars, kurās ir pieejams internets – 2018. gada sākumā tas bija 81,6 %.
11. Visbiežāk internetu regulāri lieto iedzīvotāji 16–24 un 25–34 gadu vecuma grupās. Abās šajās grupās 98,6% iedzīvotāju internetu lieto vismaz reizi nedēļā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register