Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:474004
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Informācijas tehnoloģijas kā skolotāja palīgs    4
4.  Modernās tehnoloģijas mācīšanās sekmēšanai    6
4.1.  Mācīšanās    6
2.2.  Mācīšanās teorijas    6
2.3.  Datori mācībās    7
2.4.  E- mācīšanās priekšrocības    8
3.  Informācijas tehnoloģijas un to pieejamība maziem bērniem    9
3.1.  Mazuļi un bērni līdz 3 gadu vecumam: pasīvi novērotāji    9
3.2.  Trīs gadīgie bērni: uzmanību, gatavību, starts!    9
3.3.  Pirmsskolas vecuma bērni: datora izzinātāji    9
4.  Datora un datorspēļu lietošana pirmsskolas vecuma bērniem    10
4.1  Datorspēļu mērķis:    10
4.2.  Vides pielāgošana    11
4.3.  Dators un tā aprīkojums    11
5.  Informācijas tehnoloģijas un to pieejamība bērniem un pusaudžiem    12
6.  Vai dators apdraud skolotāja personības nozīmi mācību procesā?    14
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
Extract

Diskusijās ar citu rajona skolu skolotājiem secinājām, ka ir svarīga iespēja dalīties ar saviem ikdienā izveidotajiem mācību materiāliem, lai tos izmēģinātu, uzlabotu un pilnveidotu; lai saprastu, kas ir tās prasmes (piemēram, algebriskās summas aprēķini, koordināšu sistēma u.tml.), kuras skolēns var pilnveidot patstāvīgi, izmantojot datoru kā «trenažieri», tādējādi iegūstot laiku cita veida sadarbībai ar skolotāju.
Būtiskākie ieguvumi, izmantojot datorus mācību procesā, ir iespēja skolēniem strādāt individuālā tempā, saņemot tūlītēju sava darba novērtējumu (piemēram, testu uzdevumos ar norādi — pareizi/nepareizi), atgriezties pie neizprastā vai nepaveiktā atkārtoti, līdz tas tiek apgūts. Līdz ar to «dialogs» ar datoru, veicina skolēna patstāvīgā darba iemaņas.
Katrā ziņā ir būtiski dažādot apguves metodes mācību procesā, un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju piedāvātās iespējas var būt viena no šīm metodēm, nekādi neapdraudot skolotāja personības nozīmi.

Secinājumi
1. Nav noslēpums, ka dators ir kļuvis par cilvēka dzīves neatņemamu sastāvdaļu, mūsdienās pat mazie bērni, kuri vēl nav iemācījušies runāt, zina, redz, kā tiek lietots dators.
2. Tomēr medaļai ir divas puses – sakarā ar datoru un interneta lietotāju skaita pieaugumu zinātnieki veic dažādus pētījumus par datora ietekmi uz dažāda vecuma cilvēku psiholoģisko stāvokli. Par to, kāpēc bērniem rodas datoratkarība un viņi cenšas visu savu brīvo laiku pavadīt pie datora.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register