Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:485627
 
Evaluation:
Published: 26.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Elektroniskās komercijas jēdziens    6
2.  E-komercijas attīstība    7
3.  Norēķini un piegāde    9
3.1.  Norēķini    9
3.2.  Piegāde    9
4.  E-komercijas attīstības dinamika un potenciāls    11
4.1.  www.Atlants.lv izveide    13
5.  Pārtikas e – komercijas veikalu pieredze Latvijā un pasaulē    15
6.  Mārketinga izstrādāšana potenciālam e-komercijas veikalam    16
6.1.  Kāpēc cilvēki neizvēlas i – veikalu    16
6.2.  Interneta lietotāju skaits Latvijā    17
6.3.  Potenciāls i - veikals    18
6.4.  Reklāma    21
6.5.  Potenciālie klienti    22
  Secinājumi    23
  Biogrāfiskais saraksts    24
Extract

Secinājumi
1. Rakstot šo darbu guvu lielāku priekšstatu par e – komercijas mārketingu un tā pareizāku virzīšanu tirgū.
2. Veicot aptauju cilvēki bija ļoti pretīmnākoši un palīdzēja ar datu vākšanu, uzskatu, ka ērtākais veids datu vākšanai būtu elektroniskas anketas izsūtīšana. Izsūtīšanas vietā varētu būt piemēram, draugiem.lv. Tā būtu iespējams savākt daudz vairāk un precīzāku analizējošu informāciju.
3. Ar aptaujas rezultātiem bija iespējams izanalizēt kādu e – komercijas veikalu būtu viss labāk atvērt Latvijā.
4. Lai gan 50% no aptaujātajiem neizmanto e-komercijas veikalus, virzot pareizu mārketingu ir iespējams mainīt pusei no skeptiski noskaņotajiem uzskatus par e – komercijas veikaliem.
5. Lielas potences dēļ mazās konkurences ir pārtikas e – komercijas veikalam.
6. Latvijā pagaidām nav neviena veiksmīga e – komercijas pārtikas veikala, taču ir bijuši uzņēmēji, kas to ir mēģinājuši izveidot, tāpēc radot savu e – komercijas veikalu ir iespēja mācīties no priekšgājēju kļudām, lai varētu izveidot peļņu nesošu e – komercijas veikalu.
7. Latvijā saistībā ar emigrācijas un dzimstības problēmām nav liels iedzīvotāju skaits, tas ir viens no galvenajiem faktoriem, kas jāņem vērā atverot šo e – komercijas pārtikas veikalu.
8. Cilvēkiem patīk saņemt garantijas par preci, tāpēc labam e – komercijas veikalam ir jārod risinājums šai problēmai, tas varētu piesaistīt daudz vairāk klientu.
9. Interneta patstāvīga piekļuve, Latvijā nav īpaši liela problēm, jo ar katru gadu šī situācija uzlabojas un aizvien vairāk cilvēku izmanto savā ikdienā internetu.


Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register