Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521121
 
Evaluation:
Published: 10.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
IEVADS    4
MULTIMEDIJU PIELIETOŠANAS NOZARĒS    5
MULTIMEDIJU PAMATSASTĀVDAĻAS    6
3.1  Teksts    6
3.2  Grafika    8
3.3  Attributes    8
3.4  Animācija    9
3.5  Skaņa - audio materiāli    10
3.6  Video    11
SECINĀJUMI    14
LITERATŪRAS SARAKSTS    15
Extract

Multimediji (angļu val. multimedia) ir divu vārdu saliktenis, tas ir, multi, kas nozīmē daudz jeb vairāki, un mediji – informācija, tātad multimediji ir vairāki veidi kā uzglabāt un nodot informāciju. Mūsdienu laikmets ir informācijas laikmets, kad informācijai ir liels spēks un vērtība, tādēļ visur tiek izmantoti multimediji, piemēram, žurnālos, televīzijā, internetā un reklāmās.
Ar vārdu multimediji saprot arī dažādas ierīces datu izplatīšanai un uzglabāšanai, šajā kategorijā ietilpst arī datorprogrammas, kuras apstrādā vai veic darbības ar informāciju, piemēram, attēlu, video un teksta apstrādes programmas. Multimediju programmas plaši tiek izmantotas gan atpūtas nolūkos, piemēram, video vai audio failu atskaņošana, gan darbā, piemēram, teksta redaktori, attēlu redaktori, video materiālu redaktori u.t.t.
Referāta ietvaros apskatīšu nozīmīgākos multimediju elementus, tādus kā: teksts, video un audio materiāli, attēli, animācija. Mūsdienās interaktivitāte daļēji tiek uzskatīta par multimediju sastāvdaļu, bet tā kā pats jēdziens interaktivitāte nav īsti definēts, tad aizvien notiek debates par to vai interaktivitāti var uzskatīt par multimediju sastāvdaļu.

Multimediji mūsdienās tiek plaši izmantoti, jo informācijai ir liela vērtība un nozīme sabiedrībā. Tā kā mēs dzīvojam informācijas laikmetā, nodot un saņemt informāciju ir daudzas metodes, piemēram, internets, televīzija un radio. Televīzija un radio, kā mediji, ir zināmi jau sen, taču internets tiek izmantots salīdzinoši nesen.
Multimedijus izmanto ļoti daudzās nozarēs, bet visvairāk reklamēšanā, jo šī nozare izmantot pilnīgi visus medijus un visādus informācijas nodošanas veidus potenciālajiem pircējiem un pakalpojumu izmantotājiem. Tā kā internetu izmanto aizvien vairāk cilvēku, loģiski mājas lapās parādās aizvien vairāk reklāmu. Reklāma internetā var būt ļoti dažādos veidos, piemēram, animācijas, video materiālos, audio ierakstos, kas pievienoti animācijām vai parastām bildēm, protams, tiek izmantots arī formatēts teksts.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register