Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:620673
 
Evaluation:
Published: 06.05.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Datorātrrakstīšana    6
1.1.  Tastatūras lietošana    6
1.2.  Tastatūras vēsture    6
1.2.1.  Tastatūras taustiņi    7
1.3.  Kas ir datorātrrakstīšana    7
2.  Datu ievades tehnikas    9
2.1.  Teksta ievadīšanas metodes    9
2.2.  Kā iemācīties    9
2.3.  Trenažieri    10
2.4.  Trenažieru apraksts    11
2.5.  Aptaujas apkopojums    11
3.  Nobeigums    17
4.  Informācijas avoti    18
Extract

3. Nobeigums
Tā kā pašam ir interesanti uzzināt kaut ko jaunu, strādājot ar šo darbu, es uzzināju dažādas teksta ievades veidus, kādas bija pirmās tastatūras, kādi trenažieri pastāv, cik spējīgi ir dažādi cilvēki. Bija izstrādāta anketa kura satur 10 jautājumus. Aptauja parādīja, ka lielākā aptaujāto respondentu daļa bieži ievada tekstu datorā un ir apguvuši dažādas ātrrakstīšanas metodes. Tās veiksmīgi pielieto, gan darbam, gan izklaidei. Respondenti atzīmē, ka apgūstot visdažādākās metodes, var krietni ietaupīt laiku.
Lai popularizēt datorātrrakstīšanu, būs organizēts konkurss skolā. Tehnoloģijas nedēļās laikā, norisināsies nodarbības, lai attīstīt skolēnu prasmes datorātrrakstīšanā.
Darba uzdevumi tika izpildīti, es pilnveidoju aklo metodi, attīstīju savas prasmes ievadīt tekstu angļu un latviešu valodā.
Mans mērķis izpētīt ātra datorraksta metodes un analizēt esošo situāciju skolēnu vidū ir sasniegts.
Izvirzītā hipotēze – mūsdienās ir viss nepieciešamais, lai patstāvīgi apgūtu ātrrakstīšanu, balstoties uz maniem pētījumiem tiek apstiprināta.
Secinu, ka
1. Ātra teksta ievade dod priekšrokas, piemēram, laika taupīšana, priekšroka darba tirgū.
2. Pašlaik ir pieejams viss nepieciešamais, lai apgūtu datorātrrakstīšanu, bet netiek izmantots pilnīgi. Trenažieri pastāv kā online versijas, tā ir programmu veidā.
3. Pēc savas pieredzes varu secināt, ka apmācības laiks ir atkarīgs no paša cilvēka, no viņa spējām, pacietības, paša gribas.
4. Mūsu valstī vairāk pienākas ievadīt tekstu valsts valodā.
5. Aklo metodi var apgūt ikviens.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register