Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:634690
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Informācijas tehnoloģijas izglītībā    6
2.  Interaktīvā tāfele    7
2.1.  Interaktīvās tāfeles aprīkojums    7
2.2.  Interaktīvās tāfeles mācību materiāli    8
3.  Interaktīvo tehnoloģiju galvenās problēmas    10
4.  Pētījumu rezultātu analīze    11
  Secinājumi    15
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    16
  Pielikums    17
Extract

Visās izglītības sfērās notiek meklējumi izglītības sistēmas intensifikācijā, ātrā modernizācijā, mācību kvalitātes paaugstināšanā, izmantojot informācijas tehnoloģijas1. Par to, ka skolās ienāk modernās tehnoloģijas, neviens nebrīnās. Skolas žurnālu vietā daudzi skolotāji izmanto datorus un datu bāzes. Bez modernajām tehnoloģijām neiztiek arī mācību process.2
Dators skolā ieņem arvien svarīgāku vietu, un dažādu priekšmetu skolotāji pamazām sāk tuvoties pārliecībai, ka viņu turpmākā profesionālā darbība ir saistīta ar interaktīvo tehnoloģiju izmantošanu.3
Viens no veidiem, kā izmantot datoru dažādu mācību priekšmetu stundās, ir skolotājam pašam veidot zināšanu pārbaudes programmas, izmantojot kādu no programmām: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS VisualBasic, interaktīvās tāfeles programmas u.c.4 Testa veidošanas programmas ļauj izveidot izvēles testus tikai ar vienu pareizu atbildi, vairākiem pareiziem apgalvojumiem, kā arī aprakstīt zīmējumus vai shēmas, ievietojot pēc attiecīgā nosaukuma atbilstošu ciparu no attēla.5
Interaktīvās tehnoloģijas tiek izmantotas arī patstāvīgam radošam skolēnu darbam ar mācību objektu kolekcijām, virtuālajiem laboratorijas darbiem. Izmantojot šīs opcijas, skolēnam ir iespēja veikt pētnieciskus darbus dažādos mācību priekšmetos.6
Izmantojot interaktīvos risinājumus, apmācības vai prezentācijas būs daudz kvalitatīvākas, jo auditorija pievērsīs lielāku uzmanību pasniegtajam materiālam un aktīvāk iesaistīsies diskusijās. Cilvēka rīcībā būs daudzi papildus rīki, kas ātri un vienkārši palīdzēs prezentāciju piemērot katrai konkrētajai situācijai, to saglabāt un izplatīt elektroniskā formā.7…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1313068
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register