Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:642491
 
Evaluation:
Published: 02.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Facebook pret Google skandāls    4
2.  Facebook sadarbība ar Burson-Marsteller    5
3.  Situācijas alternatīva    5
4.  Reālās situācijas rīcības analīze    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Secinājumi
1. Ētikas principi, lai arī ir skaidri pateikti, katrā prakses situācijā darbojas atšķirīgi. Sabiedrisko attiecību aģentūrām būtu jāievēro ētikas kodekss un jādarbojas atbilstoši tam. Godīga aģentūra atteiktos no projekta, kas ir neētisks, tomēr, diemžēl kā liecina prakse, tas nenotiek, bieži šīs aģentūras ir ietekmīgas un veiksmīgi darbojas tirgū.
2. Arī klientam nolīgstot sabiedrisko attiecību aģentūru ir jāievēro ētikas normas, lai nerastos konflikta situācija, kad klients sagaida no aģentūras labas reputācijas saglabāšanu, vienlaicīgi liekot nomelnot konkurentus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register