Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:646994
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzdevuma saturīga nostādne    3
2.  Uzdevuma formālā nostādne    5
2.1.  Visu elementu definēšana    5
2.2.  Lēmumu tabula    5
3.  Uzdevuma risināšāna riska apstākļos    7
3.1.  Gaidāmās peļņas kritērijs    7
3.2.  Gaidāmo zaudējumu kritērijs    9
3.3.  Visvarbūtīgāka vides stāvokļa kritērijs    11
4.  Uzdevuma risināšana nenoteiktības apstākļos    12
4.1.  Laplasa kritērijs    12
4.2.  Galīga pesimisma kritērijs    13
4.3.  Galīga optimisma kritērijs    14
4.4.  Hurvica kritērijs    15
4.5.  Sevidža kritērijs    16
  Secinājumi    17
Extract

Lēmumu tabulas mērķis ir nodrošināt problēmas sistemātisku analīzi. Lai to izveidotu, ir jānosaka iespējamā peļņa, katrai alternatīva attiecībā pret vides stāvokļiem un to varbūtībām.
Pieņemsim, ka tiek sākts ražot pildrežģu mājas un ir liela konkurence, tad, lai piesaistītu vairāk klientus tieši šim uzņēmumam, vairāk līdzekļus vajadzēs ieguldīt mārketingā. Koncentrējoties uz reklāmu, iespējams, palielināsies klientu skaits, kas nesīs lielāku peļņu, taču reklāmas var izrādīties arī neveiksmīgas, kas var nepalielināt klientu daudzumu un iztērētie līdzekļi tiks izlietoti veltīgi. Izskatot situāciju, kad konkurence būs maza, tad papildus līdzekļus lielām reklāmām klientu piesaistei nebūs nepieciešams izmantot. Ja pie šīs situācijas klientu skaits būs liels, tad uzņēmumam tas nesis lielu peļņu un tas varēs attīstīties vēl vairāk. Savukārt, ja konkurence būs maza un arī klientu skaits mazs, tad peļņa būs vidēja.
Lai uzsāktu katru no alternatīvām būs nepieciešami izdevumi, papildus iekārtām, cehiem un jauniem darbiniekiem. Nevar aizmirst arī par tādām izmaksām, kā komunālie maksājumi un transports.
Līdzšinējie ienākumi no katra klienta ir ļoti dažādi, jo cenas atšķiras pēc logu un durvju izmēriem un veidiem. Pieņemsim, ka vidēji vienas koka durvis maksā 210 Ls un viens koka logs maksā 250 Ls. Plastmasa durvīm tiek pielietota cita tehnoloģija un šādas durvis var izmaksāt vairāk nekā koka durvis, tāpēc pieņemsim, ka plastmasa ārdurvis vidēji izmaksā 300 un plastmasa logs 170 Ls. Jauno alternatīvu ieviešana uzņēmumam nesīs arī dažādu peļņu. Piemēram, 1 pildrežģu māja izmaksās pat 20 reizes vairāk nekā koka kāpnes vai virtuves iekārta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1326033
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register