Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678584
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  REKLĀMA UN TĀS VEIDI   
2.  ON-LINE REKLĀMU PRIEKŠROCĪBAS SALĪDZINĀJUMĀ AR KLASISKAJĀM MASU MĒDIJU OFF-LINE REKLĀMĀM   
3.  PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU REKLAMĒŠANAS METODES TIMEKLĪ   
3.1.  IZPLATĪTĀKĀS PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU REKLAMĒŠANAS METODES INTERNETĀ   
3.2.  NEĒTISKĀS REKLAMĒŠANAS METODES TĪMEKLĪ   
3.3.  JAUNIEVEDUMI ON-LINE REKLAMĒŠANAS MOTODĒS   
3.3.1.  TĪMEKĻA ŽURNĀLU JEB EMUĀRU IZMANTOŠANA   
3.3.2.  VIDEO-VĪRUSI   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS   
Extract

IEVADS
„Reklāma – tas ir ne tikai kāds ziņojums, bet tā ir sociāla parādība, kas ietekmē mūsu dzīves stilu un, savukārt, - no tās ir atkarīga.”
(R.Baners,S.Greisers) [1;596]
„Reklāma ir tirdzniecības dzinējs!” Šis sakāmvārds ir dzirdams no cilvēkiem jau tik sen, ka sāk likties, ka tā tas ir bijis vienmēr. Kā zināms reklāma ir viens no svarīgākajiem mārketinga komunikācijas veidiem.
„Reklāma kā ziņojumu izplatīšanās paņēmiens ir pazīstams jau sen, kopš XV gadsimta. Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu u.tml.” [1; 597]
Mūsdienīgam cilvēkam nav iespējams iedomāties savu dzīvi bez reklāmas. Tā ir visur, to var gan ieraudzīt, gan sadzirdēt, un tagad reklāmas veidu skaits ir tik liels, ka ir grūti minēt pilnīgi visus.
Tagadējo pasauli, pa mazam, pārņem vispārēja datorizācija. Ar datoru darbību un funkcijām jau ir pazīstama ne tikai jaunākā paaudze un darbspējīgie iedzīvotāji, bet arī mūsu vecvecāki un pat bērnudārza vecuma bērni.
Tādējādi, mārketinga un reklāmas speciālisti nolēma apvienot globālā tīmekļa un reklāmas resursus. Rezultātā patērētāji ieguva jaunu lielisku iespēju, saņemt nepieciešamu, svarīgu un aktuālu informāciju viņiem ērtā veidā un formā.
Kursa darba tēma ir „Produkcijas un pakalpojumu reklamēšana tīmeklī.” Darba mērķis ir sīki izpētīt reklāmu Internetā un noteikt web-reklāmas priekšrocības pār pārējām klasiskās reklāmas metodēm, ka arī aprakstīt atsevišķas on-line reklāmas metodes un izanalizēt iegūtos rezultātus.
Darbā tika izmantotas sekojošas metodes:
• Teorētiskā metode;
• Salīdzināšanas metode;
• Detalizācijas metode;
• Kritiskā metode.
Darba veidošanai tika izmantoti daudzi literatūras avoti, kuri ir noradīti literatūras avotu sarakstā. Tā kā kursa darbs ir tieši saistīts ar Internetu, tad ievērojamāko daļu no literatūras avotiem aizņem internet-resursi. Bet arī atsevišķi gribētos pieminēt grāmatas: V. Praude „Mārketings” un Романов А. „Реклама. Интернет-реклама”. Šīs grāmatas deva visspilgtāko teorētisko pamatu šī kursa darba izstrādei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register