Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:738389
 
Evaluation:
Published: 22.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmums    3
2.  Datortehnika    6
3.  PBX un telefoni    16
4.  Serveri    19
5.  Kabeļi, rozetes, savilcēji    22
6.  Tīkla aparatūra    28
7.  Papildus aparatūra    31
8.  Pakalpojumu sniedzēji    34
9.  Programmatūra    36
10.  Izmaksu aprēķins    37
11.  Noslēgums    38
Extract

1.1. Informācija par uzņēmumu
Par SIA "Metrika"
Rekvizīti
Nosaukums: SIA „Metrika”
Juridiskā adrese: Brīvības ielā 107-A, Rīga, LV-1039
Reģistrācijas numurs: 90000014735
Banka:Hansabanka
Bankas kods: HABA LV22
Konts: LV71HABA0261094079874
Tālrunis: 36 86123
Fakss: 36 86123
Par uzņēmumu
SIA „Metrika ir uzņēmums, kas izveidots apvienojot spēkus vienam no vadošajiem informāciju
tehnoloģiju uzņēmumiem Latvijā - SIA „Komerccentrs DATI grupa” ar procesu pārvaldības
ekspertiem no Latvijas un Krievijas. SIA „Komerccentrs DATI grupa” pieder 61% SIA „Metrika”
kapitāla daļu, pārējās daļas pieder privātpersonām un kompānijas darbiniekiem.
SIA „Komerccentrs DATI grupa” ir dibināts 1993. gadā. Kompānijas apgrozījums 2004. gadā
sasniedza 5,59 miljonu latu. Uzņēmumā, kas ir ISO 9001 sertificēts, šobrīd strādā 87 darbinieki.
Darbības sfēra un pakalpojumi
Metrika SIA pakalpojumi ir orientēti uz pakalpojumu sniegšanas procesu ieviešanu un uzturēšanu
ikvienā uzņēmumā, neatkarīgi no darbības sfēras un apjoma. Nereti pakalpojumu procesu
sakārtošana uzņēmumos aizsākas IT departamentā. Tas skaidrojams ar to, ka tieši IT sfēra attīstās
visstraujāk un tādējādi arī IT ir ātrāk gatavi pieņemt jaunas iespējas. IT pakalpojumu pārvaldība tiek
balstīta uz ITIL (Information Technology Infrastructure Library) principiem, kas ir visplašāk
izmantotā IT pakalpojumu pārvaldības pieeja pasaulē. ITIL sevī apkopo pasaules labāko pieredzi,
kas nākusi gan no valsts, gan no privātā sektora uzņēmumiem. Neskatoties uz to, ka ITIL ir radies
IT sfērā, šajā pieejā aprakstītais modelis ir efektīvi izmantojams jebkuras sfēras pakalpojumu
nodrošināšanas procesu organizēšanai:
● Apmācības - izpratne un strukturētas zināšanas par procesu pārvaldības modeli, tajā
iesaistītajiem procesiem un to savstarpējām saiknēm;
● Ieviešana - darba procesa efektivitātes, caurspīdīguma un drošības uzlabošana ;
● IT Struktūras Optimizācija - Kā nepalielinot darbinieku skaitu IT struktūrvienībās ir
iespējams palielināt IT pakalpojumu apjomu un līmeni?
● ITIL Grāmatas - SIA Metrika piedāvā iespēju iegādāties organizācijas TSO publicētās ITIL
grāmatas;
● Novērtēšana - iespēja novērtēt esošās normatīvo dokumentu, procedūru un darba instrukciju
atbilstības novērtējumu augstākminētajam standartam, kā arī sagatavos ieteikumus procesu,
procedūru un darba instrukciju uzlabošanai;
● Sertifikācija - ITIL Foundation sertifikāta iegūšana;
● Uzturēšana - regulāri sekot līdzi procesu pārvaldības risinājuma atbilstībai uzņēmuma
vajadzībām un iespējām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register