Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:785482
 
Evaluation:
Published: 22.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Situācijas apraksts    3
  Sarunu process un tā aktieri (iesaistīšanas secībā)    4
1)  Skype    4
2)  eBay    5
3)  Privātinvestori    7
4)  Microsoft Korporācija    8
  Secinājumi    10
  Izmantoto avotu saraksts    12
Extract

Secinājumi
Augstāk aprakstītās sarunas kopumā ieilga uz 6 gadiem. Tika izvēlēst aprakstītu visu sarunu un darījumu ķēdi, jo tikai tā var ieraudzīt kopejo situāciju – katrs darījums ietekmēja otru.
Sarunās piedalījās nevalstiski aktieri, galvenokārt uzņēmumi (Skype, eBay, Microsoft) un privāta sektora eksperti (reitinga aģentūra, kapitāla ieguldījumu sabiedrības).
Varētu teikt, ka darījuma ieguvums katru reizi tika paplašināts, jo ar katru gadu Skype moderniēeja savas tehnoloģijas un ieviesa jauninajumus, kas atvera jaunas iespējas.
Var secināt, ka Skype šajās sarunās ir uzņemums, kuram katru reizi izdevās aiziet no sarunām ar ieguvumu. eBay un Microsoft gadījumos par uzņemumu tika pārmaksāts, taču pircēji bija apmierināti ar darījumu. Investoru pārpirkšanas darījumā Skype bija glābts no publiskās akciju pārdošanas.
eBay šajā gadījumā noslēdza sev neizdevīgu darījumu par lielu summu nenoskaidrojot, vai šīs darījums ir tā vērts un vai tas spēs apmierināt eBay vajadzības. Ārejie faktori, tādi kā konkurentu attīstība līdzīgajā virzienā, steidzināja eBay ar lēmuma pieņemšanu un ietekmēja eBay neefektīvo lēmumu.
Investori gan ir samaksajusi tik cik bija nepieciešams. Uzņēmums bija krīzes situācijā, gatavs izpārdot akcijas publiski, t.i. investori izmantoja iespēju iegādāties Skype akcijas par zemāku cenu, jo šīs darījums jebkurā gadījumā Skype uzņēmumam bija izdevīgāks, neka alternatīvais variants. Arī pārdodot Skype investoru grupai izdevās sarunu ceļā paaugstināt uzņēmuma cenu līdz tik augstam līmenim, ka analītiķi nesaprot, kāpēc Microsoft korporācija bija ar mieru to summu samaksāt.
Par sarunu iznakumu Microsoft korporācijai runāt vēl ir par agru, jo darījums tika noslegts tikai 2011. gada 10. maijā un būs vajadzīgs krietns laiks, lai izprastu Microsoft stratēģijas virzienu un secināt, vai darījums bija efektīvs. Taču šobrīd tas tā neizskatās. Liekas, populāra korporācija tomēr pieļāva kļūdu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register