Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822132
 
Evaluation:
Published: 06.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Magento platformas raksturojums    5
1.1.  Platformas izstrādes un attīstības vēsture    7
1.2.  Specifiskā funkcionalitāte, iespējas un priekšrocības    9
2.  Vispārīgs salīdzinājums ar citām platformām    13
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    17
  Pielikums    18
1.pielikums.  Magento izstrādes un attīstības vēstures ilustrācija    19
Extract

SECINĀJUMI
1. Magento ir ceturtā izplatītākā e-komercijas platforma pasaulē, pēdējo 2-3 gadu laikā aizvien vairāk atpaliekot no WooCommerce platformas popularitātes, bet tikai salīdzinoši nedaudz no OpenCart un Shopify platformām.
2. Magento platformas popularitāte skaidrojama ar tās pirmkoda atvērtību (open-source software), kas nodrošina ne tikai tās bezmaksas izmantošanu daudzveidīgām biznesa vajadzībām, bet arī ļauj izstrādātājiem veikt sev nepieciešamās modifikācijas (pirmkodā, dizainā, funkcionalitātē) un papildinājumus, piemēram, izstrādāt jaunus funkcionālos spraudņus (plugin), paplašinājumus (extensions) un tēmas, noformējumus (themes).
3. Lieliem un apjomīgiem e-komercijas, e-veikalu risinājumiem pieejama Magento
Commerce maksas platforma (versija), kas gan nodrošina papildu funkcionalitāti,
integrācijas iespējas ar citām B2B sistēmām un veiktspējas uzlabojumus, salīdzinot ar atvērtā pirmkoda (Magento Open Source) versiju, gan arī nodrošina Magento oficiālo izstrādātāju tehnisko atbalstu visas diennakts garumā.
4. Kā Magento platformas galvenās priekšrocības var minēt tās daudzveidīgo
funkcionalitāti un pielāgojamību dažādiem e-komercijas risinājumiem un e-veikaliem,
plašo kopienas lietotāju un viņu radītā satura atbalstu (dokumentācija, paplašinājumi, pamācības u.c.), aktīvo izstrādi, kas nodrošina regulāru kļūdu labojamu izlaišanu un atklāto ievainojamību novēršanu.
5. Magento platforma ietver vairākus rīkus pārdodamo produktu, pakalpojumu
reklamēšanas un mārketinga nolūkiem, ko citas līdzīgas e-komercijas platformas
nenodrošina vai nodrošina nepilnīgi, piemēram, ļauj īstenot kuponu/atlaižu kodu
piedāvājumus, kā arī sekot līdzi to izmantojumam; ļauj dažādot pasūtījuma cenas atkarībā no pirkuma apjoma un/vai produktu grupām, komplektiem.…

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register