Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878344
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Industrijas sākums    4
1.1.  Pirmās izdotās spēles    4
1.2.  Pirmās masveidā ražotās konsoles    5
1.3.  Peļņa industrijas sākumperiodā    6
2.  Konkurence starp kompānijām    7
2.1.  Konkurences sākums    7
2.2.  Tirgū parādās dators    7
2.3.  Industrijas sabrukums    8
3.  Industrijas ietekme citās nozarēs    9
4.  Ietekmīgākās kompānijas mūsdienās    11
5.  Kā top videospēle?    12
6.  Industrijas ēnas puses    14
6.1.  Veselības problēmas    15
6.2.  Tiesas prāvas    16
6.3.  Pirātisms    18
7.  Anketu analīze    19
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
  Anotācija    26
Extract

Iemesls šī temata izvēlei ir personīgā interese un temata aktualitāte, kas Latvijā gan ir mazāka nekā ārzemēs. Mums likās, ka videospēļu industrija Latvijā netiek uztverta nopietni un pienācīgi novērtēta, un ka cilvēku interese par to ir pārāk maza. Tāpēc mēs nolēmām izpētīt industrijas pirmsākumus un ekonomiku, industrijas ietekmi citās jomās un industrijas ne tik pozitīvos aspektus. Lai mērķus īstenotu, izmantojām internetā atrodamo informāciju, personīgo pieredzi un atklājām savu personīgo viedokli.
No brīža, kad radās videospēles un to izstrādātāji sabiedrību ar tām iepazīstināja, tās kļuvušas par neatņemamu mūsu dzīves sastāvdaļu. Videospēles izklaides industrijā sev ir izkarojušas tikpat lielu nozīmi kā kino, mūzika vai jebkura šovbiznesa nozare. Spēļu izstrādātāju mērķis ir vienkāršs: radīt cilvēkiem iespēju izklaidēties un par to nopelnīt. Spēļu pircēju mērķis ir vēl vienkāršāks: patīkami pavadīt laiku. Abiem šiem nosacījumiem savstarpēji iedarbojoties vienam uz otru, radās milzīga industrija, kurā iesaistīts liels skaits kompāniju, zīmolu un preču. Elektroniskās izklaides industrija pēdējos gados ir piedzīvojusi augšupeju un nekas neliecina par to, ka tā varētu sabrukt. Industrija spēļu veidotājiem paver iespējas pilnveidot savas spējas, paust savus uzskatus un attieksmi, strādāt sev patīkamu darbu un par to saņemt atalgojumu. Patērētājiem tas ir tikai izdevīgi, jo konkurence starp kompānijām nodrošina to, ka viņiem piedāvātā produkcija kļūs tikai kvalitatīvāka un lētāka.

Pētījuma mērķis.
Izprast elektroniskās izklaides industrijas nozīmi, ietekmi un perspektīvas.

Uzsākot darbu tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.Noskaidrot to, cik labi informēti ir vienaudži, tādējādi uzzinot cik liela ir Elektroniskās izklaides industrijas ietekme Latvijas sabiedrībā.
2.Izpētīt Elektroniskās izklaides industrijas pirmsākumus.
3.Izpētīt pašreizējo situāciju Elektroniskās izklaides industrijā.
4.Izpētīt industrijas ēnas puses

Hipotēze
Elektroniskās izklaides industrija un videospēļu bizness ir daudz dziļāks un apjomīgāks nekā sabiedrības vairākums uzskata.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1138812
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register