Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878551
 
Evaluation:
Published: 30.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Elektroniskā komercija (e-komercija)    4
2.  Patērētāja tiesību aizsardzība    6
2.1.  Nodokļi    7
3.  E – komercija un tās regulēšana ārvalstīs    9
4.  E – komercijas pakalpojumu radīšana    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Secinājumi
Izmantojot internetu, iespējams parūpēties gandrīz par jebkuru biznesa jautājumu, turklāt to parasti var izdarīt, ietaupot laiku un iztiekot bez nevajadzīgiem uztraukumiem. E-komercija veicina esošās uzņēmējdarbības procesu pārskatīšanu. Tās mērķi ir samazināt izmaksas, saīsināt produktu cikla laiku, paātrināt atbildi klientiem, uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
E-komercija attīstīsies un ieņems svarīgu nozīmi masu pakalpojumos. Viens no galvenajiem uzdevumiem, lai attīstītos e-komercija, ir izglītot cilvēkus, iegūt pozitīvu novērtējumu no potenciālo patērētāju puses, attīstīt un ieviest sakaru tehnoloģijas.
Tā kā internets ir vienlīdzīgākas spēles laukums, mazas kompānijas, izveidojot savas interneta vietnes, var saņemt tikpat daudz ienākumu kā lielākas kompānijas. Runājot relatīvi, miljons dolāru lieli ienākumi var dubultot mazas kompānijas peļņu, bet liela kompānija tos var uzskatīt par nenozīmīgiem.
Mazas kompānijas, kuras sapratušas interneta e-komercijas paradigmu, ir palielinājušas savu līdzdalību tirgū un kļuvušas par ieguvējām. Lielākas kompānijas bieži vien tikai izmēģina e-komercijas vietnes labumus, kamēr maza, nepazīstama firma jau ir tām atņēmusi daļu no tirgus. Interneta ir viegli izveidot un uzturēt profesionāla izskata vietni. Maza ražotne, kas internetu izmanto kā galveno izplatīšanas kanālu, nodrošina saviem klientiem ātru atbalstu un novatoriskus pakalpojumus.
Mazai kompānijai ir vieglāk mainīt savu iekšējo infrastruktūru un pielāgoties jaunajām tiešsaistes komercijas vajadzībām. Lielas kompānijas, kurām ir tieksme uz lēnākām, birokrātiskākām struktūrām, nonāk neizdevīgākā stāvoklī. Internetam augot un mainot biznesa seju, lielas kompānijas būs spiestas mainīt savu iekšējo infrastruktūru, lai varētu radīt elastīgas sistēmas un atbalstīt interneta prasības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register