Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:908377
 
Evaluation:
Published: 14.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TIRGUS JĒDZIENS INTERNETĀ    4
2.  E-KOMERCIJA    6
3.  INTERNETA MĀRKETINGS    8
4.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA INFORMĀCIJA    10
5.  E-MĀRKETINGA KOMPLEKSS    13
5.1.  PRECE    14
5.2.  CENA    16
5.3.  SADALE JEB VIETA    18
5.4.  VIRZĪŠANA TIRGŪ    18
  SECINĀJUMI    21
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    23
Extract


Tirgzinība jeb mārketings ir darbība, kas palīdz atrast kompromisu starp patērētāju (pircēju) un ražotāju (pārdevēju) interesēm.
Šodien ekonomiskajos, t.sk., tirgzinību procesos notiek strauja attīstība un pārmaiņas. Pārmaiņas ir saistītas ar tirgus globalizāciju un tā paplašināšanos, ko sekmē jauno tehnoloģiju un tehnikas attīstība un ieviešana. Jaunajā pārmaiņu ekonomikā viena no nozīmīgākajām lomām tiek iedalīta informācijai, un ir uzskats, ka šobrīd veidojas jauns sabiedrības modelis – informācijas sabiedrība.
Nākotnes informācijas sabiedrība galvenokārt ir balstīta uz informācijas un telekomunikāciju tehnoloģiju izmantošanu sabiedrības labklājības līmeņa nodrošināšanā un paaugstināšanā. Par galveno informācijas sabiedrības infrastruktūru pašlaik tiek uzskatīts interneta tīkls un tādēļ īpaši aktuāli kļūst jautājumi par tā izmantošanu biznesa un privātām vajadzībām. {1}
Internets – saliktenis no vārdiem straptautisks (international) un tīkls (network). Interneta tīklu veido savā starpā saistīti ātrgaitas informācijas kanāli un datori. {1}
Internets ‘’straujiem soļiem’’ ienāk tirgzinību sistēmā. Arvien lielāka nozīme ir interneta iesaistīšanai mārketinga pasākumos, t.i., reklāmas izvietošana, sazināšanās ar biznesa partneriem, piegādātājiem, klientiem, informācijas iegūšana par preci, pakalpojumiem, konkurentiem utt.
Interneta mārketings – uzņēmuma darbību sistēma, kas vērsta uz cilvēku vajadzību apmierināšanu, lai īstenotu uzņēmuma mērķus, izmantojot interneta resursus. {1}
Darbā tiks aplūkota interneta loma tirgzinības sistēmā no teorētiskā viedokļa. Šim nolūkam tiks noskaidrots, kas ir interneta mārketings; dots salīdzinājums klasiskajiem un e-tirdzniecības tirdzniecības principiem; dots interneta mārketinga elementu raksturojums. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register